معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی به پوشش 82 درصدی کودکان در طرح پیشگیری از تنبلی چشم اشاره کرد وگفت: این طرح نیز از جمله طرح‌های موفق سازمان بهزیستی بوده که مورد استقبال قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۶۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 06 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام، محسنی‌بندپی صبح امروز در آیین معارفه مدیرکل بهزیستی استان ایلام اظهار داشت: این سازمان در دولت یازدهم چند راهبرد مهم و اصلی را در دستور کار قرار داده که مهمترین آن تلاش برای پیشگیری از شیوع آسیب های اجتماعی اعم از طلاق، اعتیاد و غیره و همچنین معلولیت ها است.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی گفت: در این راستا تدابیری اندیشیده شده و طی سال‌های اخیر نیز در این زمینه توفیقاتی حاصل شده است.

وی از پوشش 80 درصد نوزادان کشور در طرح غربالگری شنوایی خبر داد و ادامه داد: در اجرای این طرح نوزادان کشور در طرح غربالگری شرکت کردند.

وی همچنین به پوشش 82 درصدی کودکان در طرح پیشگیری از تنبلی چشم نیز خبر داد و گفت: این طرح نیز از جمله طرح‌های موفق سازمان بهزیستی بوده که مورد استقبال قرار گرفته است.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی گفت: با اجرای طرح‌های غربالگری بخش عمده‌ای از معلولیت‌ها در سطح جامعه کاهش یافته و این روند به عنوان یک اولویت در دستور کار این سازمان قرار دارد.

محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز در این مراسم گفت: تودیع در نظام اسلامی معنایی ندارد.

وی ادامه داد: هرآنچه باید در این مراسم‌ها و آیین‌ها مورد توجه واقع شود ارائه خدمات مطلوب به مردم و جامعه هدف باشد.

وی کیفیت خدمات رسانی مسؤولان بر طول خدمت آنها اولویت دارد و رویکرد دولت تدبیر و امید استفاده از بانوان در مدیریت است و در این راستا نیز فعالیت‌های عملی چشمگیری صورت گرفته است.

در ادامه این آیین نیز زهرا همتی به عنوان پنجمین مدیرکل زن استان ایلام به عنوان مدیرکل بهزیستی ایلام معارفه شد.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار