کد خبر: ۵۵۹۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 30 January 2018

تابناک / سومین جشنواره فرهنگی و هنری فجر شهرستان رشت امروز (۱۰ بهمن) با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، محمد حسن پور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت امروز (۱۰ بهمن) در اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری فجر شهرستان رشت اظهار کرد: سومین جشنواره فرهنگی و هنری فجر شهرستان رشت به دلیل تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر از ۳۰ دی در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (صلی الله علیه و آله) رشت آغاز و امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می دهد.

 

وی با بیان اینکه در این دوره از جشنواره با رشد کمی و کیفی خوبی مواجه بودیم افزود: ۳۵ مرکز فرهنگی هنری آزاد و با اجرای ۵۷ برنامه فرهنگی و هنری در این جشنواره مشارکت داشتند.

 

حسن پور ارائه تولیدات هنرجویان آموزشگاه های آزاد هنری در طویل یکسال را از اهداف جشنواره عنوان و تصریح کرد: داشته های آموزشگاه ها و انجمن ها همراه با مشارکت و همدلی در این جشنواره به نمایش گذاشته می شود.

 

وی با بیان اینکه هنرجویان امروز سرمایه های آینده جامعه هستند تصریح کرد: شهر رشت شهری فرهنگی است که پیشکسوتان، اساتید و هنرمندان شهر مشارکت بالایی در برگزاری جشنواره آموزشگاهی فجر داشتند.

 

حسن پور با اشاره به استقبال گسترده عموم مردم از جشنواره فرهنگی و هنری فجر اذعان کرد: در این جشنواره ۲۰ آموزشگاه آزاد هنری موسیقی، هشت آموزشگاه آزاد هنری، نمایشی، سینمایی و هفت انجمن فرهنگی، هنری و آموزشگاه آزاد تجسمی داشته های خود را ارائه دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار