اعضای کانون فرزندان شهید استان قزوین حمایت خود را از انتصاب یک فرزند شهید به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک اعلام کردند.
کد خبر: ۵۵۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶ 28 January 2018

به گزارش تابناک قزوین به نقل از روابط عمومی بنیاد قزوین، اعضای کانون فرزندان شهید استان قزوین به نمایندگی از فرزندان شهدا، با انتشار پیامی حمایت خود را از انتصاب وحدت مهدی فرزند شهید علی مهدی به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک اعلام کردند.
در بخشی از پیامی که توسط کانون فرزندان شهید خطاب به غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین صادر شده، آمده است: این انتصاب دمیدن روح امید در فرزندان شهداست که جزو دلسوز‌ترین افراد نسبت به سرنوشت این نظام مقدس و اسلامی هستند.
بدون شک، این انتصاب زمینه‌ی تعامل بیشتر فرزندان شهدا با دست‌اندرکاران مدیریت شهرستان آبیک و مرکز استان را فراهم خواهد آورد.
در بخش دیگری از این تصریح شده است: کانون فرزندان شهید استان قزوین ضمن عرض خداقوت به برادر ارزشی و ایثارگر جناب آقای حسن نظافتی، با تقدیر از جنابعالی و تبریک به آقای وحدت مهدی، آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در پیشبرد امور مرتبط با آن سازمان اعلام می‌دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار