کد خبر: ۵۵۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۸ 25 January 2018

 

هفته 12 مسابقات ليگ برتر فوتبال در شرايطي برگزار مي شود که تيمهاي سرخابي پايتخت در انديشه تلافي ديدارهاي رفت خود هستند . شرايط اقليي شهر اهواز هم اگر با آلاينده هاي گرد و خاک نيز اجازه بدهد استقلال خوزستان بايد به مصاف تيم ذوب اهن ، اوج گرفته مي رود

 

سپاهان – فولاد
ديدار رفت ( فولاد 2- سپاهان 0 )
تيم فوتبال سپاهان که با استعفاي مدير عامل و سرمربي خود رد هفته 20 مواجه شد ، سکان هدايت تيمشان را به کريم قنبري ، سپردند تا ده هفته پاياني را از آب و گل در بياورد . طلايي پوشان ، با 20 امتياز در منطقه خطر قرار دارند . بايد در مصاف با تيم فولاد خوزستان ، نهايت تلاش خود را انجام دهند . تيم فولاد خوزستان ، نيز با سيروس پور موسوي ، مي خواهد در قامت مدعي تا انتهاي فصل قرار بگيرند . از اينرو ، جدال تماشايي سپاهان و فولاد در ورزشگاه نقش جهان جذاب خواهد بود .
استقلال خوزستان – ذوب آهن
ديدار رفت ( ذوب آهن 6 – استقلال خوزستان 0 )
شرايط آب و هوايي شهر اهواز اين هفته ها آنقدر اسفناک است که حتي ديدار تيمهاي فولاد خوزستان و پيکان از هفته 19 را نگذاشت برگزار شود . اين معضل ، به نوعي گريبانگير ديدار تيمهاي استقلال خوزستان و ذوب اهن را گرفته و برگزاري اين مسابقه را در شرايط ، اما و اگر قرار داده است . بهر حال ذوبي ها مي خواهند نتيجه ديدار رفت که با شش گل به انتها رسيد را در اهواز بار ديگر تکرار کنند در آنسو تيم ميزبان نيز قصد دارد خود را از منطقه سقوط نجات دهد .
سايپا ، پديده
ديدار رفت (پديده 3 – سايپا 0 )
تيم پديده در مسابقه رفت خود برابر تيم سايپا با سه گل به برتري رسيد و در پله سوم جدول قرار داشت . اما ، اين تيم پديده که با کسر شش امتيازي از سوي فيفا مواجه شد وضعيت اش در شروع نيم فصل دوم روبراه نيست . شاگردان شهريار با برد هفته قبل مقابل تراکتور ، اکنون سرحال و قبراق در تهران با تيم پديده ملاقات خواهند کرد .
گسترش – نفت تهران
ديدار رفت (نفت تهران 0 – گسترش 0 )
جدال فيروز کريمي و هومن افاضلي از آنجايي حائز اهميت است که گسترشي ها در هفته قبل تيم مدعي پرسپوليس را در تهران تا دقايق انتهايي شکست داده بودند اما ر انتها کار به تسواي کشيده شد . تيم نفت بحران زده هم با افکار افاضلي چند هفته اي است فوق العاده حاضر شده ، بهمين منظور پازل تاکتيکي فيروز کريمي و هومن افاضلي در ورزشگاه بنيان ديزل تبريز ، جالب توجه است .
استقلال – پارس جم
ديدار رفت (پارس جم 2 – استقلال 0 )
تيم پارس جم در ديدار رفت مقابل تيم استقلال با افکار عليرضا منصوريان در هفته ششم توانست با نتيجه دو بر صفر به برتري برسد . از اينرو تيم استقلال با هدايت وينفر شفرد ، که اين هفته ها با صخره سفت برخورد کرده است مي خواهد به برد برسد . استقلالي ها ، ضمن تلافي ديدار رفت قصد دارند رتبه ششم خود را بهبود ببخشند . جمي ها نيز در حال حاضر در رده دوم حضور دارند و سايه سنگين فولاد خوزستان را بخوبي حس مي کنند .
سياه جامگان – تراکتورسازي
ديدار رفت (تراکتورسازي 1- سياه جامگان 1 )
نکته جالب توجه ديدار دو تيم در اينست که يحيي گل محمدي و اکبر ميثاقيان ، سرمبيان دو تيم اکنون ، در راس تيمهاي تراکتور و سياه جامگان حضور ندارند . قرمز پوشان شهر تبريز با ساغلام ترکيه اي تبار خود را مقابل تيم سياه جامگان يا همان مشکي پوشان آماده مي کنند . رضا عنايتي و شاگردانش که بازي قابل قبولي مقابل تيم پرسپوليس انجام دادند مي خواهند خود را از قعر نشيني نجات بدهند .
پيکان – پرسپوليس
ديدار رفت ( پرسپوليس 0 – پيکان 1 )
تيم پيکان اولين تيم ليگ برتري بود که توانست تيم سرحال پرسپوليس را شکست بدهد . مصاف صدر نشين و تيم پيکان براي برانکو و مجيد جلالي حياتي قلمداد مي شود . برانکو و شرکا ء مي خواهند همچنان فاصله امتيازات خود را با تيم دوم جدول افزايش دهند . آقا معلم ف نيز با نتايج نه چندان خوبي که در نيم فصل دوم بدست آوردند با آلترناتيوهاي گوناگون مواجه هستند . سرخپوشان تهراني مي خواهند چهار چرخ پيکان را پنجر کنند و بگويند شکست در ديدار رفت مقابل پيکان اتفاقي بوده است .
صنعت نفت آبادان – سپيد رود رشت
ديدار رفت ( سپيد رود 2 – صنعت نفت 0 )
تيم صنعت نفت آبادان ، در هفته 20 ، قافيه را به تيم ذوب اهن در اصفهان واگذار کرد . اما ، رشتي ها با جادوگر ( علي کريمي ) تيم سپاهان را در رشت مغلوب کردند . مصاف اين دو تيم در هواي غبار آلود آبادان ، جالب توجه است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار