کد خبر: ۵۴۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵ 31 December 2017

تابناک / استاندار گیلان با بیان اینکه نشاط و یأس در جامعه به مدیریت دولت مردان بستگی دارد گفت: به درد و دل های مردم گوش کنید و در راستای رفع مشکلات جوانان با شهامت گام بردارید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، مصطفی سالاری، استاندار گیلان، امروز (10دی) در مراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان رشت که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر برگزار شد با بیان اینکه خزانه و اموال دولت امانتی در دست دولت‌مردان بوده و باید در راستای توسعه جامعه و خدمت به مردم هزینه شود گفت: مردم کارفرمای جامعه هستند و باید به انتقادات و پیشنهادات عموم جامعه با آرامش و متانت توجه کنند.

 

سالاری با تاکید بر اینکه مطالبات، شکایات و نگاه مردم جدی گرفته شود تصریح کرد: کم توجهی به عموم جامعه نارضایتی همگان را در برخواهد داشت.

 

وی به ارتباط نارضایتی مردم، کم توجهی و بی اعتنایی دولت مردان اشاره و خاطرنشان کرد: مسئولان امر باید بین مردم حاضر شده به دردل های مردم گوش دهند و در برابر مشکلات پاسخگو باشند تا با اتحاد و هم دلی معضلات و موانع را حل کنند.

 

سالاری به معضل بیکاری اشاره و اذعان کرد: همه وظیفه دارند امید را در جامعه تقویت کنند، این ضعف مسئولان است اگر نارضایتی در جامعه وجود دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه یأس و امید در جامعه به عملکرد دولت مردان وابسته است، تاکید کرد: مردم نامحرم نیستند بلکه در همه عرصه‌ها حضور پررنگ داشته و اکنون از مسئولان نظام انتظار خدمات رسانی صحیح و صادقانه را دارند.

 

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: انتقادات و اعتراضات عمومی قانونی راه‌گشایی در راستای مدیریت و خدمت رسانی بهتر و با کیفیت است.

 

نماینده عالی دولت در گیلان اضافه کرد: در برابر معیشت، اشتغال جوانان، آموزش، فرهنگ، مهارت آموزی و نشاط اجتماعی.... همگان مسئول هستیم.

 

وی با بیان اینکه اگر عملکردها مطلوب و صادقانه باشد جامعه ترقی خواهد کرد، افزود: فقط مشکلات مردم را رو نویسی نکنید و بعد به وادی فراموشی سپرده شود، همه رفتارهای ما بر مسائل پیش رو اثرگذار است.

 

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه مدیران به مشکلات مردم توجه کنند، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی به مانند حلقه‌های زنجیر به هم متصل بوده و خلأ در بخشی، نارضایتی همگان را در بر خواهد داشت.

 

نماینده عالی دولت در گیلان به معضل بیکاری اشاره و خاطر نشان کرد: با وحدت و انسجام دست به دست هم داده و برای جوانان با شهامت گام بردارید.

 

سالاری با اشاره به اینکه همه مشکلات حل شدنی است اذعان کرد: در راستای مشکلات جامعه، هدف گذاری می شود، ولی آنگونه که باید و شاید همکاری و گام بر داشته نمی شود.

 

در پایان این مراسم سید محمد احمدی، به عنوان فرماندار شهرستان رشت معرفی و از زحمات سیروس شفقی، فرماندار سابق رشت قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار