کد خبر: ۵۴۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۹ 30 December 2017

آفرينش-ادامه يکه تازي پرسپوليس، تکراري ترين اتفاق هفته هفدهم ليگ برتر بود.

هفته هفدهم ليگ برتر پنج شنبه و جمعه برگزار شد که در مهم ترين بازي ها، استقلال به درخشش خود با شفر ادامه داد و پرسپوليس هم مثل هفته هاي قبل پيروز شد.

استقلال خوزستان 0 – 3 استقلال/ يک برد پر گل ديگر براي تيم شفر

استقلال تهران در ادامه بردهاي پر گل خود موفق شد با ارائه يک نمايش برتر، هم نام خوزستاني را بعد از 5 سال در اهواز شکست دهد. آبي هاي تهراني در نيمه اول با گل زودهنگام وريا غفوري دقيقه 7 از حريف خود پيش افتاد و اين فرصت را داشت تا گل هاي بعدي را به ثمر برساند اما در نهايت نيمه اول را با يک گل به پايان رساند. نيمه دوم براي آبي ها با يک گل زودهنگام ديگر آغاز شد و بازيکنان استقلال خوزستان اين بار به اشتباه دروازه خود را باز کردند. روزبه چشمي دقيقه 73 گل سوم آبي ها را به ثمر رساند تا به اين ترتيب استقلال با يک نمايش برتر برنده از زمين مسابقه خارج شود.

گسترش فولاد 0 – 1 ذوب آهن/ رستگاري در قلعه تايم

گسترش فولاد که در هفت مسابقه اخير موفق به کسب 16 امتياز شده بود و سه برد از سه ديدار گذشته‌اش داشت، با نمايشي ضعيف در خط حمله و به وجود نياوردن حتي يک موقعيت جدي روي دروازه ذوب‌آهن براي گرفتن تساوي تلاش مي‌کرد؛ ولي امير قلعه‌نويي با تعويض‌هاي طلايي توانست در ثانيه‌هاي پاياني که متخصصش است، در تبريز به برد برسد. عباسي ارسال رجب‌زاده را با ضربه سر وارد دروازه دخسوس کرد تا هر دو بازيکن جانشين ذوب منجر به پيروزي اين تيم شوند.

مشکي پوشان 2 – 0 سپيدرود/ برد عنايتي در نبرد استقلالي ها

دو تيم انتهاي جدولي مشکي پوشان و سپيد رود رشت در مشهد برابر يکديگر قرار گرفتند و در نهايت رضا عنايتي برنده نبرد نيمکت هاي استقلالي دو تيم شد. از يک سو او و در سويي ديگر اميدرضا روانخواه براي به دست آوردن 3 امتياز مهم تمام تلاش خود را به کار بستند اما درخشش يونس شاکري سياه جامگان را برنده بازي کرد. شاکري هر دو گل مشکي پوشان را به ثمر رساند.

پرسپوليس 2 – 0 تراکتورسازي/ تيم برانکو همچنان مي تازد

شاگردان برانکو اولين پيروزي نيم فصل دوم خود را با برتري مقابل تراکتورسازي جشن گرفتند تا جايگاه آنها در صدر دست نيافتني‌تر شود. ثبت يک گل در نيمه اول توسط علي عليپور و در نهايت گلي که کاميابي نيا در نيمه دوم به ثمر رساند، يک پيروزي بزرگ براي شاگردان برانکو رقم زد تا اکنون در فاصله 13 هفته مانده به پايان فصل، جايگاه آنها در صدر جدول هر هفته دست نيافتني‌تر به نظر برسد. تراکتور نيز که اميدوار بود با تقويت تيمش در نيم فصل بتواند جبران عقب افتادگي‌اش را بکند، نتوانست شرايط خوبي براي اين هدف خود ترسيم کند و دست خالي آزادي را ترک کرد.

پيکان 1 – 1 پارس جنوبي/ خاموشي شعله شگفتي سازها

دو تيم شگفتي ساز نيم فصل اول، اين روزها در سراشيبي سقوط قرار گرفته اند. تيم پيکان در يک بازي خانگي ديگر مقابل پارس جنوبي متوقف شد تا در رده چهارم جدول باقي بماند و حالا آنها به شدت از سوي استقلال تهديد مي شوند. دراين مسابقه ابتدا پارس توسط علي دشتي به گل رسيد اما پيکان با گل دافه نتيجه را جبران کرد و در شرايطي که مي توانست بازي را به سود خود تمام کند، مهدي شيري در دقيقه 80 يک پنالتي حساس و سرنوشت ساز را از دست داد.

نفت تهران 1 – 2 فولاد خوزستان

فولادخوزستان با برد مقابل نفت تهران و با توجه به توقف پارس، به رتبه دوم جدول صعود کرد. هر دو گل فولاد در اين بازي توسط حسن بيت سعيد به ثبت رسيد و تک گل نفت را امين منوچهري وارد دروازه لک کرد. فولاد با اين برد 31 امتيازي شد و بالاتر از پارس جنوبي در رده دوم جدول قرار گرفت. نفت تهران که اين روزها وضعيت به شدت بدي را تجربه مي کند و حتي از داشتن سرمربي هم محروم است، توانست نمايش قابل قبولي را در اين بازي به نمايش بگذارد.

سپاهان 4 – 0 پديده/ گرد و خاک شاگردان کرانچار در نصف جهان

سپاهان نيم فصل دوم را متفاوت از نيم فصل اول آغاز کرده و هفته قبل هم در ديدار با سايپا نيز روز خوبي را پشت سر گذاشت. شاگردان کرانچار در ديدار با پديده روز بسيار خوبي داشتند و در کنار چهار گلي که به ثمر رساندند، موقعيت هاي زيادي را به هدر دادند اما در نهايت با نتيجه پرگل چهار بر صفر برنده اين ديدار شدند. گل هاي سپاهان را سياوش يزداني، مهدي شريفي، جلال الدين علي محمدي و ساسان انصاري به ثمر رساندند.

نفت آبادان 3 – 0 سايپا/ جبران به سبک کمالوند

شاگردان فراز کمالوند در اولين بازي خانگي دور برگشت ميزبان سايپا بودند. زرد پوشان آبادان که هفته قبل را با شکست سنگين مقابل استقلال پشت سر گذاشتند، در بازي با سايپا نتيجه ديدار قبل را جبران کردند و موفق شدند با گل هاي ميلاد جهاني، لوسيانو پريرا و طالب ريکاني به پيروزي برسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار