دبیر مجمع نخبه پروری شهید دیالمه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:
دبیر مجمع نخبه پروری شهید دیالمه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوره نخبه پروری سیاسی شهید دیالمه استان کهگیلویه و بویراحمد در دو ترم و در سه حوزه آموزش، پژوهش وتشکیلات در ترم تحصیلی پیش رو از سرگرفته میشود.
کد خبر: ۵۴۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۷ 28 December 2017

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، جلسه شورای مرکزی مجمع شهید دیالمه استان با حضور دبیر و اعضا شورای مرکزی این مجمع برگزار شد.

در این جلسه عبدالله نادری دبیر مجمع نخبه پروری شهید دیالمه بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه سازمان بسیج دانشجویی با هدف تربیت نیروی طراز اول انقلاب اسلامی درحوزه سیاسی، دوره نخبه پروری شهید دیالمه را پی ریزی کرده است، گفت: در دوسال اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز این دوره به صورت مداوم و در ترم های تحصیلی برگزار شده است.

وی افزود: این دوره با حضور دانشجویان شرکت کننده از دانشگاه های سراسر استان و البته با برگزاری آزمون ورودی جهت شرکت در دوره ها برگزار می شود که خوشبختانه مورد استقبال دانشجویان بوده است.

نادری با اظهار اینکه دوره نخبه پروری سیاسی شهید دیالمه استان کهگیلویه و بویراحمد در مرحله جدید خود در دو ترم و در سه حوزه آموزش، پژوهش و تشکیلات در ترم پیش رو از سرگرفته میشود، عنوان کرد: ترم اول دوره از بهمن ماه 96 لغایت اردیبهشت97 در حوزه سیاست داخلی برگزار می گردد و ترم دوم نیز از تیر97 لغایت شهریور 97 در حوزه سیاست خارجه و به صورت تجمیعی برگزار می شود.

دبیر مجمع نخبه پروری شهید دیالمه کهگیلویه و بویراحمد با تشریح هر کدام از حوزه های عنوان شده جهت برگزاری دوره ها پرداخت و تصریح کرد: درحوزه آموزش چهار سرفصل جریانشناسی سیاسی، روش تحلیل سیاسی، قانون اساسی و تاریخ تحلیلی صدراسلام در قالب کلاس های آموزشی، مباحثه و مناظره پیگیری خواهد شد؛ درحوزه پژوهش، ضمن آموزش مقاله نویسی و یادداشت نویسی، دانش پژوهان موظفند در پایان هرماه یک مقاله و یادداشت با موضوعاتی همچون ولایت فقیه، حقوق زن در اسلام، و مسائل روز ارائه دهند و در حوزه تشکیلات انتظار میرود دانش پژوهان در گروههای تعیین شده به فعالیت در دانشگاههای خود پرداخته و ضمن ایده پردازی در اجرای برنامه های سیاسی در جهت بالا بردن سطح تحلیل دانشجویان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه قریب به 200 دانشجو در سه شهرستان بویراحمد، گچساران و کهگیلویه در آزمون ورودی این دوره ثبت نام کرده اند، گفت: از بین این دانشجویان 160 دانشجو با کسب حدنصاب نمره در آزمون، به دوره راه خواهند یافت.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رحیمه نیکدل
|
United Arab Emirates
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
سلام.
کاش میشد این طرح در سایر استان ها و مشهد هم برگزار میشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار