رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین:
رئیس کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اگر اعضای شورای اسلامی شهر قزوین تمایل دارند که فرودگاهی داشته باشند باید شهردار قزوین را به صحن دعوت کنند تا تصمیم لازم اتخاذ شود.
کد خبر: ۵۴۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 20 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، فرج‌اله فصیحی‌رامندی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری در دوره سوم شورا به منظور خصوصی‌سازی، فرودگاه قزوین را براساس مصوبه سال 88 بعد از قیمت‌گذاری 48 میلیارد تومان خریداری کرده است.

وی با اشاره به اینکه مساحت فرودگاه قزوین 170 هکتار است، افزود: در خریداری این فرودگاه شهرداری چهار میلیارد تومان به صورت نقدی پرداخت کرد و مقرر شد 25 میلیارد تومان هم به دولت و جهاد کشاورزی بپردازد.

رئیس کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرداری از دولت طلبکار بود مقرر شد مابقی مبلغ برای خریداری فرودگاه توسط دولت پرداخت شود.

فصیحی‌رامندی با اشاره به اینکه بعد از انتخابات ریاست جمهوری دولت تغییر کرد، بیان کرد: همین موضوع موجب شد که جهاد کشاورزی دنبال باز پس‌گیری فرودگاه باشد.

این مسؤول مطرح کرد: بعد از رایزنی‌ها مقرر شد فرودگاه بدون هواپیماها و سه دانگ زمین مجتمع مسکونی این مکان به شهرداری واگذار شود.

رئیس کمیسیون مالی و اقتصادی شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه شهرداری مبلغ مورد نظر را برای خرید فرودگاه پرداخت نکرد به همین دلیل قرارداد لغو شد، ابراز کرد: اکنون بعد از 6 سال باید شهرداری مبلغی را پرداخت کرده به اضافه هزینه‌هایی که کرده باز پس بگیرد.

فصیحی‌رامندی یادآور شد: مسؤولان مربوطه مبلغ نقدی پرداخت شده شهرداری را پس می‌دهند اما هزینه‌هایی که این نهاد کرده را به دلیل اینکه قبول ندارند، باز پس نمی‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شده بود شهرداری 30 میلیارد تومان پول بابت زمین فرودگاه به علاوه سه دانگ خانه‌های سازمانی پرداخت کند اما نکرد و همین موجب باطل شدن قرارداد شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه در اجرای هر پروژه‌ای مشکلاتی وجود دارد، عنوان کرد: باید با پیشنهادات و راهکارها به دنبال رفع آن‌ها باشیم تا به شهروندان قزوینی خدمات مؤثرتری ارائه دهیم.

فصیحی‌رامندی با بیان اینکه امروز شهردار قزوین عنوان می‌کند فرودگاه نیاز نیست و مبلغ پرداخت شده را باز پس بگیرید، ادامه داد: اگر اعضای شورای اسلامی شهر قزوین تمایل دارند که فرودگاهی داشته باشند باید این مسؤول را به صحن دعوت کنند تا تصمیم لازم اتخاذ شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
فرودگاه برای قزوین برای گسترش گردشگری موردنیاز می باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
فرودگاه موردنیازشهرگردشگری قزوین می باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار