آیت الله علم الهدی خواستار شد:
امام جمعه مشهد با انتقاد از بسیجیان، اظهار کرد: افراد بسیجی و حزب‌اللهی نباید فرصت را برای این افراد فراهم آورده بلکه باید خودشان این مراسم‌ها را جشن بگیرند تا فرصت از این افراد گرفته شود.
کد خبر: ۵۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰ 26 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، آیت‌الله علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه دوم نماز این هفته، جمعه 5 تیرماه مشهد مقدس با اشاره به فساد فرهنگی و تهاجم فرهنگی، افزود: اگر بنا باشد در کشوری غرور ملی با هنجارشکنی عده‌ای خدشه‌دار شود مسئولان نظامی و امنیتی باید وارد صحنه شوند و جلوی ناهنجاری‌ها را بگیرند.
آیت‌الله علم‌الهدی به پیروزی تیم والیبال ایران مقابل آمریکا اشاره کرد و گفت: قهرمانان والیبالیست با تلاش خود این پیروزی را به دست آورده و غرور ملی را برای کشور رقم زدند اما متأسفانه عده‌ای هنجارشکن این غرور را خدشه‌دار کرده و در خیابان جلوی نوامیس مردم رفتارهای نادرست داشتند.
وی خطاب به نیروهای بسیجی و حزب اللهی‌ها تصریح کرد: چرا شما غرور ملی را جشن نمی‌گیرید؟ چرا شما با آن ابتهاج عظیم بسیجی و نشاط بالای حزب‌اللهی‌تان به این غرور ملی افتخار نمی‌کنید و این میدان بشود برای یک عده ناهنجار، خیابان‌ها را ببندند و مقابل نوامیس مردم انواع و اقسام فجایع اخلاقی و فسادها را مقابل چشم دختر جوان مردم انجام دهند وسط خیابان؟ آخر چرا این‌جور؟

برخی غرور ملی را ابزاری برای راه انداختن فساد اخلاقی در کشور می‌کنند

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: می‌خواهم به تمام مسؤولین امنیتی، انتظامی و قضایی این استان عرض کنم، برادران و عزیزان این درست نیست که اگر بنا شد ما در این کشور به یک غرور و عظمت ملی نایل شدیم، یک عده افراد ناهنجار، یک عده دختر و پسر بی‌بندوبار این غرور ملی را ابزار کنند و فساد اخلاقی در کشور راه بیندازند و خیابان‌ها را بند بیاورند، این صحیح نیست.

وی افزود: برنده شدن قهرمانان ملی ما در والیبال بر قهرمانان آمریکایی که یک نشان از خِزی و ذلت آمریکا و عزت ما به وجود آورده، این غرور ملی ماست، این امتیاز ملی ماست، بسیجی‌ها، حزب‌اللهی‌ها، چرا شما این غرور ملی را یک خلأ به وجود بیاورید برای یک عده آدم جفتک‌زن ناهنجار که بیایند بی‌بندوباری و فسادشان را به‌عنوان جشن و غرور ملی در خیابان‌ها راه بیندازند.

پیروزی تیم والیبال افتخار نظام است، عده‌ای به‌عنوان جشن ملی به اصول نظام دهن‌کجی می‌کنند

آیت الله علم الهدی یادآور شد : یک آقایی از ائمه جماعات مسجد مشهد با من تماس گرفت و گفت من می‌رفتم به خانه‌ام در بلوار وکیل‌آباد، گفت دو ساعت در راه‌بندان گیر کردم، گفت این دو ساعت راه‌بندان مهم نیست، بنده که پشت فرمان معمم نشسته بودم، هر جوان هرزه‌ای که می‌رسید یک اهانت و توهینی می‌کرد، گفت متأسفانه با بعضی مأمورین هم تماس گرفتم جواب سربالا دادند، این قابل‌قبول نیست، این فساد ستیزی توقع مردم است. همچنین پایگاه اطلاع رسانی آیت الله علم الهدی به نقل از امام جمعه مشهد افزود : یعنی چه که کسی هم جلوگیر نباشد بگویند جشن است، خوشحال‌اند و بگذارید خوشحالی کنند؛ خوشحالی به چه قیمت؟ به قیمت بی‌ناموسی؟ به قیمت بی‌بندوباری و ولنگاری؟ خوشحالی به قیمت دهن‌کجی به ارزش‌های نظام در بستر این نظام، در طی حمایت‌های این دولت، باقدرت این نظام و این انقلاب ما قهرمان والیبالی درست کردیم که آمریکایی‌ها را شکست دهد، این افتخار نظام است، این افتخار مملکت است، این افتخار کشور است و بعد عده‌ای به‌عنوان جشن ملی بیایند به این نظام و اصول این نظام دهن‌کجی کنند؟ اهانت کنند، فحش دهند، به افراد توهین کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار