کد خبر: ۵۲۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۹ 17 November 2017
تابناک / عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی بابیان وضعیت نیروهای قراردادی دستگاه‌ها گفت: با دادن لایحه به مجلس ضعف‌هایی که وجود دارد برطرف می‌شود و باید نیروهای قراردادی که در دستگاه‌ها به هر نحوی وارد شدند و الآن هستند تعیین تکلیف شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی امروز در نشست خبری بابیان اینکه بحث قانون مدیریت خدمات کشوری 5 ساله بوده اظهار کرد: قانون مدیریت خدمات کشوری الآن تقریباً دوساله است که تمدیدشده و بایستی برای اینکه دائمی شود از سوی دولت لایحه‌ای به مجلس داده شود.

وی افزود: با دادن لایحه به مجلس ضعف‌هایی که وجود دارد برطرف می‌شود و باید نیروهای قراردادی که در دستگاه‌ها به هر نحوی وارد شدند و الآن هستند تعیین تکلیف شوند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی: ما در قانون برنامه ششم توسعه این را تکلیف کردیم برای دولت که نیروهای قراردادی سازمان‌دهی شوند.

 عباسی بیان کرد: این نیروها باید از این بلاتکلیفی خارج شوند و بعضی از سازمان‌ها و وزارت خانه‌ها تعداد نیروهای قراردادی آن‌ها خیلی زیاد است.

وی بابیان اینکه وزارت نفت حدود 38 هزار نفر نیروی قراردادی دارد گفت: آموزش‌وپرورش اگر هم مواردی دارد که دولت نیاز می‌بیند که این‌ها بایستی در لایحه دیده شود باید به ما بدهند چون ما در خود مجلس نمی‌توانیم طرح بدهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار