کد خبر: ۵۲۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳ 16 November 2017
تابناک / شهردار لنگرود ازجمع آوری زباله های دپو شده که از گذشته بر جای مانده بود خبر داد.

سید مهدی رجایی اظهار کرد: بوی زباله در پارک فجر لنگرود یکی از مشکلاتی است که برای مردم لنگرود به عنوان معضلی بزرگ تبدیل‌شده که دلیل بوی کنونی ناشی از زباله، تخلیه زباله‌های شهری در تالاب کیاکلایه و پشت آتش‌نشانی لنگرود است که از گذشته در این مکان‌ها جمع‌آوری‌شده بود.

 
 
 
وی بابیان اینکه تخلیه کامل زباله از پشت آتش‌نشانی انجام‌شده است، گفت: در 10 روز گذشته 9 دستگاه کامیون در تالاب کیاکلایه برای جمع‌آوری زباله‌های دپو شده که از گذشته، مشغول به کار هستند تا زباله‌های گذشته و جمع شده به آلمان لنگه منتقل شود تا این منبع آلودگی هرچه سریعتر از مرکز شهر دور گردد.

شهردار لنگرود بابیان اینکه تاکنون بیش از هزار هفت هزار تن زباله‌های دپو شده از تالاب کیاکلایه به آلمان لنگه منتقل‌شده است، افزود: به دلیل حجم زیاد زباله‌ها و انتقال آن‌ها، بوی زباله موجب آزار و اذیت ساکنین مسکن مهر و منطقه شده است که از صبر آنان تشکر و از آن به دلیل وجود این وضعیت عذرخواهی می‌کنم و درخواست دارم تا مثل همیشه تحمل کنند تا بتوانیم شهری عاری از آلودگی داشته باشیم.

رجایی تاکید کرد: شهرداری لنگرود مشتاق است تا شهروندان و مسیولین از نزدیک برای بازدید محل زباله‌ها حضور پیدا کنند تا تصویر بهتری از آنچه که از گذشته از زباله‌های شهر به‌جامانده و عملیاتی که در حال حاضر در خصوص حمل زباله‌های بجا مانده قبلی انجام می‌گیرد شکل گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار