کد خبر: ۵۲۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳ 16 November 2017
تابناک / فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: ۱۳ دستگاه کامیون و ۱۳ دستگاه وانت نیسان کمک‌های مردمی پایگاه‌های بسیج استان گیلان به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه به‌مناسبت هفته بسیج با تسلیت جان‌باختن هموطنان غرب کشور در حادثه تلخ زلزله اظهار داشت: سپاه قدس گیلان از لحظات وقوع زلزله در راستای کمک به حادثه دیدگان به پا خواست.

 فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کمک‌های گسترده‌ای از سوی پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر استان جمع‌آوری شده است اعلام کرد: کالا‌های مذکور به مناطق روستایی و آسیب دیده استان کرمانشاه اعزام می‌شود.

سردار عبدالله‌پور از اعزام 13 کامیون و 13 وانت نیسان کمک‌های مردمی پایگاه‌های بسیج استان گیلان به استان کرمانشاه و آسیب‌دیدگان زلزله خبر داد و افزود: بارگیری 10 کامیون دیگر به‌منظور اعزام به این مناطق در حال انجام است.

وی گفت: تاکنون هزار و 700 تخته پتو، بیش از 16 هزار باکس آب معدنی، 7 بخاری، 871 متر موکت، 37 چادر و 30 هزار بسته مواد غذایی و کنسروجات و 2 هزار و 980 دست پوشاک و 658 قلم لوازم بهداشتی از سپاه قدس گیلان به کرمانشاه اعزام شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ساخت مسکن و منازل دهستانی در کرمانشاه با اقدام بسیجی و از سوی جوانان بسیجی استان گیلان انجام می‌شود بیان کرد: تلاش است با حرکتی انقلابی در مدت 60 روز مشکل مسکن این دهستان برطرف شود.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به ساخت هزار واحد مسکن محرومان در استان گیلان تصریح کرد: این اقدام از سال گذشته در گیلان آغاز شده و با اولویت خانواده‌های مددجوی بهزیستی دارای بیش از دو معلول انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در این راستا بیش از 100 گروه‌ جهادی بسیج استان گیلان فعالیت می‌کنند بیان کرد: سه دهستان سمام از املش، حویق از تالش و درفک از رودبار از سوی بسیج استان گیلان به‌عنوان روستای نمونه در استان گیلان ساماندهی می‌شوند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه این سه دهستان در راستای امکانات آب، برق، گاز، بهداشت، درمان، اشتغال، اقتصاد و سبک زندگی تجهیز و ساماندهی می‌شوند گفت: بسیج، محرومیت زدایی را بزرگترین وظیفه خود می‌داند.

وی اجرای طرح جوادالائمه در مناطق حاشیه‌نشین استان گیلان را از طرح‌های مطلوب سپاه قدس گیلان در راستای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و افزود: تعامل بسیار خوبی بین سپاه و دولت در استان گیلان برقرار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار