پس از پیگیریهای مکرر شبکه بهداشت و درمان در خصوص وضعیت رودخانه مرکز شهراردکان در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سپیدان با دستور فرماندار شهرستان وضعیت این رودخانه از نزدیک بررسی و مورد ارزیابی قرارگرفت .
کد خبر: ۵۲۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ 07 November 2017
تابناک فارس به نقل اط مارگون: علی اکبر فرخ روز رییس شبکه بهداشت و درمان سپیدان با اشاره به اینکه رودخانه آبسرد شهر اردکان از لحاظ بهداشتی در وضعیت مطلوبی  قرار ندارد گفت: ورود فاضلاب بعضی از منازل و اماکن به درون رودخانه و تخلیه زباله و نخاله ساختمانی در بستر رودخانه  وضعیت این رودخانه را از لحاظ  بهداشتی به شرایط بحرانی نزدیک کرده است.

وی افزود: پس از پیگیریهای مکرر شبکه بهداشت و درمان در خصوص وضعیت رودخانه آبسرد شهر اردکان در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سپیدان  با دستور فرماندارشهرستان وضعیت این رودخانه از نزدیک بررسی  و مورد  ارزیابی قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین با دستور دادستان شهرستان مقرر گردید پرونده های قضایی که از قبل توسط شبکه بهداشت دراین خصوص تکمیل شده بود دو اولویت کاری دادگستری قرارگیرد.

 در ادامه زارع خفری فرماندار شهرستان سپیدان ضمن بازدید از نقاط بحرانی رودخانه آبسرد شهراردکان گفت : طی هماهنگی های به عمل آمده با دادستان محترم شهرستان از این به بعد تخلیه هر گونه نخاله ساختمانی و زباله در بستر رودخانه پیگیری و به شدت با آن برخورد خواهد شد.

 فرماندارسپیدان پس از پایان این بازدید اداره آبفا شهری را وظف به اتصال فوری فاضلاب مدرسه شهید صلاحی به شبکه جمع آوری فاضلاب و شهرداری  شهراردکان را موظف به لای روبی رودخانه و حصارکشی اطراف رودخانه به منظور ممانعت از تخلیه زباله در بستررودخانه کرد.

گفتنی است این بازدید با حضور فرماندار و معاون فرماندار سپیدان ،بخشدار بخش مرکزی ،  دادستان شهرستان ،رییس شبکه بهداشت و درمان سپیدان  ،رییس مرکز بهداشت سپیدان ، مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت سپیدان  و جمعی از مسئولان سایر ادارات برگزار گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار