خبرهای انتظامی استان؛
کارآگاهان پليس آگاهي و ماموران انتظامي با تحقيقات اوليه و شواهد و قرائن موجود به شوهر مقتول به هويت "پ. ب" مظنون شدند. که با هماهنگي هاي قضايي بلافاصله متهم را در حالي که قصد فرار داشت دستگير کردند.
کد خبر: ۵۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ 23 June 2015
 تابناک بوشهر: فرمانده انتظامي شهرستان عسلويه از دستگيري فرد قاتلي که همسر خود را به قتل رسانده بود در کمتر از 12 ساعت خبر داد.
دستگیری قاتل در عسلویه

به گزارش پايگاه خبري پليس،  سرهنگ خدابخش نيکنام در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: با اعلام مرکز فوريتهاي پليسي 110 مبني بر مرگ  مشکوک به قتل   خانمي به هويت "ا . ا" سريعا ماموران انتظامي به محل مورد نظر اعزام شدند و اين موضوع به  صورت ويژه با تشکيل  پرونده قضايي در دستور کار پليس  قرار گرفت.
وي در اين باره گفت: کارآگاهان پليس آگاهي و ماموران انتظامي با تحقيقات اوليه و شواهد و قرائن موجود به شوهر مقتول به هويت "پ. ب" مظنون شدند. که با هماهنگي هاي قضايي بلافاصله متهم را در حالي که قصد فرار داشت دستگير کردند.
سرهنگ نيکنام بيان کرد:  با ارائه  شواهد و  قرائن موجود متهم مذکور به ناچار لب به اعتراف گشود و انگيزه خود را از ارتکاب اين جنايت،  اختلافات خانوادگي عنوان داشت.
رئيس پليس عسلويه گفت:   متهم با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايي شد و بدينوسيله قاتل در کمتر از 12  ساعت شناسايي و دستگير شد.
 سرهنگ نيکنام از شهروندان خواست  در صورت بروز اختلافات خانوادگي از هر نوع  قضاوت عجولانه يا نزاع و درگيري پرهيز نمايند و با مراجعه به مراکز مشاوره  به رفع مشکلات خانوادگي خود بپردازند و در صورت عدم حل اختلاف  از مراجع قانوني اقدام کنند تا منجر به   حوادث ناگوار نشود.

 19 تن برنج قاچاق در دير

فرمانده انتظامي شهرستان دير از توقيف يک دستگاه کاميون حامل 19 تن برنج قاچاق به ارزش 960 ميليون ريال خبرداد.
 به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ داريوش مرداني با اعلام اين خبراظهار داشت: ماموران پاسگاه دوراهک اين شهرستان دراجراي طرح ممنوعيت ورود کالاي قاچاق و برخورد با متخلفان به يک دستگاه کاميون  کشنده حامل بار که ازسمت بندرعباس  به مقصد بوشهر در حال حرکت بود مشکوک شدند وآن را متوقف کردند.

وي افزود: در بازرسي از بار کاميون  مقدار475کيسه برنج هندي معادل 19000کيلوگرم که فاقد هرگونه مدارک گمرکي لازم بود و به صورت غير قانوني وارد کشور شده بود کشف شد.
 اين مقام انتظامي بيان کرد: 1نفر متخلف دراين خصوص دستگير و به مرجع قضايي معرفي شد.
 
سرهنگ  داريوش مرداني درادامه عنوان داشت برابر بررسي بعمل آمده ارزش محموله کشف شده بالغ بر 960ميليون ريال  برآوردشده است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار