کد خبر: ۵۱۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲ 25 October 2017
تابناک گیلان / سرمربی پارس جنوبی جم گفت: سازمان لیگ فوتبال بدون هماهنگی با ما دیدار با سپیدرود رشت را دو روز به عقب انداخت.

در حالی که طبق برنامه قبلی دیدار پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باید سه‌شنبه دوم آبان برگزار می‌شد، این دیدار به پنجشنبه چهارم آبان موکول شد.

این تغییر زمان از ابتدا با واکنش مسوولان پارس جنوبی جم روبه‌رو شد.

سرمربی پارس جنوبی جم نیز در این زمینه گفته است، مسوولان سازمان لیگ بدون هماهنگی با این تیم دو روز بازی را جا به جا کردند. آنها با سپیدرود رشت هماهنگ کردند اما با پارس جنوبی نه.

مهدی تارتار افزود: آنها با توجه به این که چهارشنبه پرواز مستقیم از رشت به عسلویه وجود دارد، بازی را انداخته‌اند پنجشنبه.

تغییر زمان دیدار با سپیدرود بدون هماهنگی با ما بود

وی بیان کرد: درست است که پیش از این گفته بودند تیم‌هایی که بازیکن در تیم ملی ندارند، ممکن است بازی‌هایشان جا به جا شود اما ما و سپیدرود که در جام حذفی نیستیم، و دلیلی ندارد زمان دیدارمان تغییر کند.

تارتار گفت: بعد از تغییر زمان بازی با سازمان لیگ تماس گرفتیم اما پاسخی درستی ندادند، حالا اعتراض خود را به طور رسمی اعلام می‌کنیم.

او افزود: اگر پرسپولیس و استقلال بودیم و در صدر جدول قرار داشتیم، بدون هماهنگی بازی ما را عقب می انداختند؟

سرمربی تیم صدرنشین جدول لیگ برتر فوتبال معتقد است، همه دوست دارند تیمش را پایین بکشند.

 

تغییر زمان دیدار با سپیدرود بدون هماهنگی با ما بود

تارتار با اشاره به شرایط خوب تیمش، گفت: شرایط خوب است، امیدواریم علی دشتی و حامد نورمحمدی به بازی در برابر سپیدرود برسند.

وی بیان کرد: باید غرور را از خود دور کنیم. تیم‎ها فهمیده‌اند که ما تیم قدرتمندی هستیم و نمی‌توانند در زمین حریفمان شوند، از بیرون می‌خواهند لطمه بزنند.به بازیکنان گفته‌ام که مراقب بیرون زمین باشند، خطر اطراف ماست و باید از آن دوری کنیم.

 تارتار که زمانی خودش بازیکن پرسپولیس بوده درباره شهرآورد نیز گفت: روی کاغذ نتیجه به نفع پرسپولیس است. اما برای اولین بار در زندگی‌ام بدم نمی‌آید پرسپولیس امتیاز از دست بدهد اما شکست نخورد، زیرا تیم ما در صدر جدول است و می‌خواهیم که در صدر بمانیم.

وی ادامه داد: 8 بار شهرآورد را تجربه کردم. در آن چهار سال شکست نداشتیم. شهرآورد سال 79 که 2-2 شدیم و بعدش هم محروم شدم، خاطره انگیزترین شهرآورد برای من بود. در شهرآورد باید تمرکز بالا داشته باشند تا درصد اشتباهات پایین بیاید.

تیم پارس جنوبی که تمرین‌های خود را در تهران پشت سر می‌گذارد، امروز برای میزبانی از سپید رود رشت به جم باز می‌گردد.

این تیم با 22 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار