معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان البرز از موافقت وزیر صنعت، معدن و تجارت با بازگشت باشگاه فرهنگی و ورزشی سایپا به استان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 16 September 2017
به گزارش تابناک : قدرت الله شمیرانی روز شنبه افزود: در همایش ملی جوانان، توسعه و تعالی ایران با حضور دکتر ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده و دکتر شریعتمداری برگزار شد، وزیر صنعت موافقت خود را با بازگشت ساپیا به البرز اعلام کرد.
وی اضافه کرد: البرز هم اکنون میراث دار 4 زندان بزرگ است که تبعات بسیار زیادی برای این استان از جمله گسترش حاشیه نشینی در برداشته است. 
شمیرانی گفت: ساکنان مناطق حاشیه ای شهرها از جمله شهرستان کرج با مشکلات عدیده ای روبرو بوده و از کمترین امکانات ممکن برخوردار هستند که رفع این مسئله توجه جدی تر و اقدام عملی و سریع مسئولان و دولتمردان در جهت خدمت رسانی به این مناطق را می طلبد.
وی ادامه داد: استان البرز که همواره یکی از قطب های ورزشی کشور بوده و قهرمانان بسیاری را به جامعه ورزش معرفی کرده است، متاسفانه از لحاظ زیر ساخت ها در پایین ترین سطح کشور قرار گرفته و از کمترین سرانه ورزشی در کشور برخوردار است.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان البرز افزود: تقویت و توسعه زیر ساختهای ورزشی در البرز مطالبه به حق و جدی جامعه ورزش و جوانان استان از دولت است که نیاز به اختصاص اعتبار و بودجه ای ویژه دارد.
شمیرانی ادامه داد: سالن 6 هزار نفری کرج مهم ترین پروژه عمرانی ورزشی استان البرز است که در صورت تکمیل نه فقط برای این استان بلکه برای کل کشور نیز می تواند مورد استفاده قرار گرفته و میزبان بسیاری از رویدادهای مهم کشوری و بین المللی شود.
وی گفت: با توجه به این نیازها و مسائل استان در همایش ملی 'جوانان، توسعه و تعالی ایران' از وزیر صنعت، معدن و تجارت درخواست شد که باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا که حق مردم البرز است و در سال 94 به تهران منتقل شد بار دیگر به استان بازگردد.
شمیرانی افزود: وزیر صنعت و معدن نیز ضمن موافقت با انتقال این باشگاه به استان البرز، دستور پیگیری و اقدام فوری را دادند.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار