لیورپول در خانه متوقف شد ولی تاتنهام و منچسترسیتی در مقابل رقبای خود به نتایج ارزشمندی رسیدند، ناپولی هم در اکراین طعم تلخ شکست را چشید.
کد خبر: ۴۹۳۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶ 14 September 2017
در شب دوم از دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، هشت مسابقه از گروه های پنج تا هشت انجام شد که رئال مادرید، منچسترسیتی و تاتنهام در مقابل رقبای خود پیروز شدند ولی ناپولی و لیورپول در کسب برد ناکام ماندند.

از گروه پنجم مسابقات، تیم های مدعی لیورپول و سویا در آنفیلد به مصاف هم رفتند. سویا شروع خوبی داشت و در دقیقه ۵ توسط بن یدر به گل برتری رسید. اما لیورپول در ادامه به بازی برگشت و توسط فرمینو در دقیقه ۲۱ بازی را به تساوی کشاند، دقیقه ۳۷ صلاح توانست بازی را ۲-۱ کند و در پایان نیمه اول فرمینو فرصت داشت بازی را ۳-۱ کند ولی او پنالتی اش را از دست داد. سویا در نیمه دوم به بازی برگشت و در دقیقه ۷۲ توسط کوریا به گل تساوی رسید. دقیقه ۹۰ هم گومز از لیورپول اخراج شد. به این ترتیب این مسابقه با تساوی ۲-۲ پایان یافت. در دیگر دیدار گروه پنجم، ماریبور و اسپارتاک مسکو به تساوی ۱-۱ رسیدند.

از گروه ششم، منچسترسیتی در هلند میهمان فاینورد بود که شروع توفانی تیم پپ آن ها را به یک برد ارزشمند رساند. سیتی در ۲۵ دقیقه ابتدایی به سه گل رسید: استونز، آگوئرو و ژسوس گلزنان سیتی بودند. مدافع جوان منچسترسیتی در نیمه دوم هم درخشید و در دقیقه ۶۳ بازی را ۴-۰ کرد. تا سیتی در پایان شب نخست، به صدر گروه ششم برود. در دیگر دیدار این گروه، شاختار دست به کار بزرگی زد و در خانه ۲-۱ ناپولی مدعی را شکست داد. میلیک در دقیقه ۷۲ تنها گل تیم ایتالیایی را به ثمر رساند.

در گروه هفتم، بشیکتاش در پرتغال شگفتی آفرید و موفق شد با نتیجه ۳-۱ پورتو را از پیش رو بردارد. دیدار تیم های لایپزیگ و موناکو هم با تساوی ۱-۱ پایان یافت. فورسبرگ برای تیم آلمانی و تیلمانس برای موناکو گلزنی کردند.

در گروه هشتم هم تاتنهام موفق شد در ومبلی ۳-۱ دورتموند را شکست دهد. شروع جذاب این مسابقه، ۳ گل به همراه داشت. سون در دقیقه ۴ بازی را ۱-۰ کرد، سپس یارمولنکو با یک ضربه دیدنی بازی را مساوی کرد، دقیقه ۱۵ هری کین باز هم اسپرز را پیش انداخت و این مهاجم گلزن در دقیقه ۶۰ بازی را ۳-۱ کرد. فرتونخن هم در دقیقه ۹۰ از زمین اخراج شد.90
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :