آندرس اینیستا و لیونل مسی حاضر به تمدید قرارداد خود با بارسلونای تحت مدیریت بارتومئو نیستند و این مسئله فشار بر مدیرعامل باشگاه را افزایش داده است.
کد خبر: ۴۹۱۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹ 08 September 2017

به گزارش تابناک : آندرس اینیستا با تکذیب خبر توافق خود برای تمدید قرارداد با بارسلونا فشار بر جوزپ بارتومئو را افزایش داد.

بارتومئو برای ادامه مدیریت در بارسلونا به شدت تحت فشار است و برای کاهش این فشار چند روز پیش اعلام کرد با مسی و اینیستا برای تمدید قرارداد به توافق رسیده است.

اما اینیستا پس از بازی های اسپانیا در برابر ایتالیا و لیختن اشتاین در بازگشت به اردوی بارسا صراحتا اعلام کرد که هیچگونه توافقی در کار نبوده و بارتومئو حقیقت را نگفته است.

اینستا هیچگونه تمایلی برای امضای قرارداد با بارسلونای تحت مدیریت بارتومئو ندارد و این بدان معناست که تابستان سال آینده یکی از بهترین های تاریخ باشگاه بارسلونا این باشگاه را ترک خواهد کرد.

مسی نیز در آخرین سال قرادادش با بارسلوناست و او نیز به دوستانش گفته است که عجله ای برای تمدید قرارداد ندارد.

اینیستا در پایان فصل قبل با بالا بردن جام کوپا دل ری به سی امین افتخار خود با این باشگاه دست یافت . اینیستا فصل قبل اعلام کرد که اگر روزی مجبور به ترک بارسا شود در دیگر تیم های لالیگا بازی نخواهد کرد زیرا نمی تواند روبروی باشگاه سابق خود به میدان برود. با این تفاسیر اگر اینیستا به دیگر تیم های مطرح اروپایی هم بپیوندد احتمال اینکه در لیگ قهرمانان رودرروی بارسلونا قرار بگیرد هست ، بنابراین شاید کاپیتان محبوب آبی اناری ها همان راهی را برود که ژاوی و داوید ویا هم تیمی های وی رفتند. در صورت ترک نیوکمپ توسط اینیستا لیگ ستارگان قطر و یا MLS می توانند مقصد بعدی وی باشند.
 

 لیونل مسی - آندرس اینیستا
لیونل مسی - آندرس اینیستا




منبع : ورزش 11
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار