معاون شهردار قم:
معاون شهردار قم گفت: در حوزه ارتباطات جامع حمل و نقلی شهر به دنبال تکمیل رینگ سوم هستیم که اکنون ۹۰ درصد این رینگ تکمیل شده است.
کد خبر: ۴۸۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳ 03 September 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از شهرداری قم، علیرضا قاری‌قرآن با اشاره به انجام اولویت‌بندی برای اجرای پروژه‌های عمرانی شهر قم در سال جاری افزود: امسال بر اساس بودجه پیش‌بینی شده برای پروژه‌های شاخص از جمله پروژه‌های تکمیل‌کننده رینگ دوم و سوم شهری، ادامه بلوار جمهوری در منطقه دو ، تقاطع‌های غیر همسطح شهرک قدس و میدان ولیعصر(عج) دسته‌بندی مطلوبی داشته‌ایم.

وی اضافه کرد: در حوزه ارتباطات جامع حمل و نقلی در سطح شهر با اجرای تقاطع‌ها به دنبال تکمیل رینگ سوم هستیم که اکنون ۹۰ درصد رینگ تکمیل شده و ادامه جاده اراک که به پردیسان متصل می‌شود به عنوان مسیری خارج از محدوده شهری بخش باقیمانده این رینگ است که در این راستا هماهنگی‌های لازم با اداره‌کل راه و شهرسازی و استانداری قم انجام شده تا اقدامات لازم این پروژه دنبال شود.

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم خاطرنشان کرد: فاز تکمیلی بلوار آیت‌الله بروجردی و اتصال آن به زیرگذر شهید کریمی، بلوار پیامبر اعظم(ص)، میدان ولیعصر(عج)، بلوار امام علی(ع)، جاده اراک و پردیسان در سال جاری دنبال می‌شود.

وی از امتداد بلوار جمهوری اسلامی و اتصال آن به بلوارهای یادگار امام و فردوسی به عنوان اولویت‌های شهرداری قم برای تکمیل رینگ دوم شهری یاد کرد و گفت: اکنون بخش قابل توجهی از پروژه‌های عمرانی شهر به پایان رسیده و طی ماه‌های باقیمانده سال جاری و سال آینده رینگ دوم و سوم شهر به نتایج مطلوبی می‌رسد و ارتباطات منسجم‌تری را در سطح شهر شاهد خواهیم بود.

قاری‌قرآن یادآور شد: در تقاطع فردوسی با پیامبر اعظم(ص) نیازمند احداث زیرگذر هستیم که این پروژه در انتهای سال جاری یا ابتدای سال آینده دنبال می‌شود؛ اتصال فردوسی با تقاطع شهید صدوقی و در نتیجه اتصال آن به سه راه ارتش و بلوار یادگار امام پروژه‌های کلان شهرداری است که برای تکمیل آنها در سال‌های آینده برنامه‌ریزی شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار