رئيس هيات فوتبال مازندران گفت که شوراي تامين قائمشهر براي جلوگيري از ازدحام تماشاگران و حفظ امنيت آنها ، پيشنهاد کرد تا بابلي ها شهرآورد مازني ها به ميزباني نساجي را در خانه از طريق گيرنده به تماشا بنشينند.
کد خبر: ۴۸۷۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳ 01 September 2017
 غلامرضا بهروان پنجشنبه شب و درآستانه شهرآورد بين تيم هاي نساجي قائمشهر و خونه به خونه بابل به ميزباني نساجي در گفت و گو با خبرنگارايرنا افزود : براساس اين پيشنهاد ديدار برگشت اين رقابت ها در بابل نيز تماشاگران نساجي اين بازي را به جاي ورزشگاه از گيرنده خودشان در خانه تماشا مي کنند.
ديدار 2 تيم هم استاني نساجي قائمشهر و خونه به خونه بابل روز شنبه 11 شهريورماه در ورزشگاه شهيد وطني شهر قائمشهر به ميزباني نساجي برگزار مي شود.
بهروان اضافه کرد : به نظر مي رسد به دليل محدوديت فضا براي تماشاگران در ورزشگاه قائمشهر اين پيشنهاد مي تواند از سوي 2 باشگاه به هواداران گوشزد شود و با عملي شدن آن بخشي از مشکلات ناشي از کمبود فضا حل مي شود.
رئيس هيات فوتبال مازندران ظرفيت فروش بليت براي ورزشگاه شهيد وطني قائمشهر براي ديدار شهرآورد هفته آينده را حدود 5 هزار نفر اعلام کرد که طبق قانون بايد 80 درصد از اين ظرفيت براي ميزبان بليت فروشي شود.
بهروان افزود : پيش از اين ديدار نشست هايي با مديران 2 باشگاه مازني انجام و نسبت به کنترل حواشي پيشنهادهايي داده شد و به نظر مي رسد مشکل خاصي براي اين ديدار وجود نداشته باشد.
رئيس اسبق سازمان ليگ فوتبال کشورضمن قدرداني ازرسانه هاي محلي درکاهش حساسيت اين ديدار اظهارداشت :کم کردن حساسيت هاي بي مورد از اين ديدار با کمک رسانه ها ،هواداران و مديران باشگاه ها زمينه را براي بازي بهتر و کيفي تر فراهم مي کند تا اين ديدار بدون هيچ مشکلي برگزار شود.
بهروان به تماشاگران 2 تيم نيز توصيه کرد صرفا به تشويق تيم خودشان بپردازند و از بروز حرکات و به کار بردن الفاظي که باعث ايجاد تنش مي شود، پرهيز کنند.
درگيري هواداران تيم هاي نساجي قائمشهر و خونه به خونه بابل در آخرين شهرآورد 2 تيم در اواخر نيم فصل دوم رقابت هاي فوتبال جام آزادگان در سال گذشته در زمين خونه به خونه باعث شد تا ديدار هفته آينده اين 2 تيم را با حساسيت مواجه کند.
دردرگيري فيزيکي بين هواداران 2 تيم نساجي قائمشهر و خونه به خونه در سال گذشته که پايان نيمه اول و زمان حضور بازيکنان در رختکن براي استراحت بين دو نيمه رخ داد حدود 70 نفر از تماشاگران 2 تيم زخمي شدند و داورنيز به دليل نبود امنيت اجازه ادامه بازي را نداد.
درپايان پس از کش و قوس هاي فراوان کميته انضباطي فدراسيون فوتبال با دريافت نقطه نظرات داوران، ناظر بازي و باشگاه ها و تماشاي فيلم درگيري ، راي به برگزاري مجدد بازي در استاديوم تختي تهران را داد.
به دليل بي تاثير بودن نتيجه اين ديدار در سرنوشت تيم ها خونه به خونه بابل در اين بازي حضور نيافت و نتيجه نيز 3 بر صفر به سود نساجي قائمشهر اعلام شد.
مازندران 2 تيم در رقابت هاي فوتبال دسته يک جام آزادگان دارد که هر 2 تيم از سوي بخش خصوصي اداره مي شوند.
منبع خبر: ورزش سه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار