کد خبر: ۴۸۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰ 24 August 2017
تابناک / آسفالت راه های 28 روستای شهرستان رشت به طول57 کیلومتر و با 9 میلیارد تومان هزینه به بهره‌ برداری رسید

افتتاح 29 طرح عمرانی در رشت28 طرح راهسازی و یک طرح برق رسانی امروز با حضور معاون رییس جمهور در رشت به بهره برداری رسید.
 
در نخستین روز از هفته دولت بطور همزمان با حضور آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و آقای نجفی استاندار گیلان ، آسفالت راه های 28 روستای شهرستان رشت به طول57 کیلومتر و با 9 میلیارد تومان هزینه به بهره‌ برداری رسید.
 
مراسم افتتاح این طرح ها در روستای طراز کوه رشت برگزار شد.
 
شعبانعلی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در این مراسم اعلام کرد : در هفته دولت امسال 101 طرح آسفالت و روکش راه‌ روستایی به طول 255 کیلومتر و با  42 میلیارد تومان هزینه‌ افتتاح می شود.
سیروس شفقی فرماندار رشت هم اعلام کرد : در هفته دولت امسال 288 طرح با 210 میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
طرح جایگزینی 523 کیلومتر کابل خود نگه دار به جای سیم های برق فرسوده و چهار هزار و 787 پایه برق فرسوده در گیلان امروز با حضور آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به بهره برداری رسید.
مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان در آیین بهره برداری از این طرح در روستای طراز کوه رشت گفت : برای اجرای این طرح 21 میلیارد تومان هزینه شد.
آقای  طالبی افزود : طرح جایگزینی کابل خود نگه دار به جای سیم های برق کهنه برای افزایش توان توزیع برق ، کاهش خاموشی ها ، افزایش تاب آوری و مقاومت در برابر حوادث طبیعی نظیر بارش سنگین برف اجرا می شود.
وی گفت :  در هفته دولت 487 طرح برق رسانی با 46 میلیارد تومان هزینه در گیلان به بهره برداری خواهد رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار