مقیمی: جلوگیری از نقد، به فساد و دیکتاتوری می انجامد
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: اینکه دولت رشد اقتصادی منفی 6.8 درصدی کشور در سال 92 را به رشد مثبت 3.7 درصدی رسانده است نشان می دهد که تیم اقتصادی دولت پابه پای تیم مذاکره کننده هسته ای فعال است.
کد خبر: ۴۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱ 14 June 2015

معاون سیاسی وزیر کشور در اردبیل گفت: جلوگیری از نقد به فساد و دیکتاتوری منجر می شود و دولت با تمام وجود از هرگونه نقد و نقادی استقبال می کند.

به گزارش تابناک اردبیل، محمدحسین مقیمی که در مراسم گرامیداشت سالروز انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد در اردبیل سخن می گفت افزود: مقایسه شیوه برخورد احمدی نژاد در جریان نامه 52 اقتصاددان با فراخواند روحانی از نخبگان برای نقد برنامه های دولت نشان دهنده نگرش متعالی دولت فعلی به ارزش انتقاد است و این رویه باعث آشتی اصحاب قلم و نخبگان با دولت شده است.

وی گسترش فعالیت های احزاب و نهادهای مدنی، توسعه روابط بین المللی ایران و مقابله با ایران هراسی، کاهش فضای تخریب و انگ زنی توسط دولت و ارتقای اخلاق سیاسی را از جمله نتایج روی کار آمدن دولت روحانی عنوان کرد.

در ادمه این مراسم معاون سیاسی وزیر کشور به تشریح خدمات دولت روحانی در دو سال گذشته پرداخت و گفت: اینکه دولت رشد اقتصادی منفی 6.8 درصدی کشور در سال 92 را به رشد مثبت 3.7 درصدی رسانده است نشان می دهد که تیم اقتصادی دولت پابه پای تیم مذاکره کننده هسته ای فعال است.

وی با انتقاد از کسانی که می گویند دولت روحانی فقط به بحث مذاکرات هسته ای متمرکز شده است اضافه کرد: دولت روحانی در شرایط افت شدید قیمت نفت و محدودیت های ارزی ناشی از تحریم، میزان بیکاری کشور را از 13 درصد سال 92 به حدود 10 درصد کاهش داده است و از نظر علمی نیز رتبه کشور در این مدت با سه رتبه بهبود از مقام هیجدهم به مقام پانزدهم جهان رسیده است.

به گزارش تابناک اردبیل، معاون سیاسی وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دولت مصمم است در انتخابات آینده شرایطی را فراهم کند که تمامی افراد واجد شرایط وعلاقه مند از فرصت کاندیداتوری برخوردار باشند و اجازه نخواهیم داد کسی از امکانات دولتی به نفع یا بر علیه هیچ کاندیدایی استفاده کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ساسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
اقای مقیمی از مدیرباسابقه ای مثل شما انتظار میرفت در این سفر عملکرد استاندارتان را هم از نزدیک بررسی می کردید ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار