در زمینه کشاورزی و دامپروری
فرماندار شهرستان خاتم خواستار توجه به پتانسیل‌های این شهرستان در زمینه کشاورزی و دامپروری شد.
کد خبر: ۴۷۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 08 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛صبح امروز با حضور فرماندار شهرستان خاتم جلسه شورای کشاورزی این شهرستان در محل جهاد کشاورزی شهرستان برگزار شد.

فرماندار خاتم در این نشست با اشاره به‌ضرورت اخلاق‌مداری در برخورد با ارباب‌رجوع گفت: همه مسئولین باید خود را خادم مردم و ارباب‌رجوع بدانند زیرا این مردم هستند که ولی‌نعمت مسئولین هستند و مسئولین باید در جهت رفع دغدغه‌های آن‌ها تلاش کنند.

فرجام فاضلی همچنین فرهنگ‌سازی و نظارت بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌های کشاورزی در شهرستان خاتم را ضعیف دانست و تأکید کرد: مسئولین باید نظارت بیشتری بر طرح‌های کشاورزی شهرستان داشته باشند؛ زیرا عدم نظارت می‌تواند سمت‌وسوی طرح‌ها را عوض کرده و نتیجه مورد انتظار حاصل نمی‌شود.

فاضلی در این جلسه گفت: با توجه به اینکه شهرستان خاتم یکی از شهرستان‌های دارای پتانسیل کشاورزی در استان یزد است باید به این بخش توجه جدی شود. دامداری شغل قالب مردم در این حوزه است و تلاش و پیگیری در راستای رفع موانع و مشکلات این حوزه به‌منظور سهولت در کسب‌وکار، ایجاد اشتغال امری ضروری و مهم است.

تأمین آب مجتمع گلخانه شهر هرات، اصلاح نژاد دام شهرستان برای توسعه دامداری، تسریع در ساخت‌وساز مجتمع گلخانه دهستان چاهک و مروست، پیگیری خرید تضمینی کشمش کشاورزان بخش مروست و به‌کارگیری فارغ تحصیلان بخش کشاورزی در اجرای طرح‌های کشاورزی شهرستان از مصوبات جلسه شورای کشاورزی این شهرستان بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار