تابناک / محمد احمدی پور در آئین کلنگ زنی ساختمان بخش اداری کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش لشت نشاء با اشاره به اینکه خصوصیات ائمه اطهار دست‌گیری از مستضعفان و محرومان بوده است اظهار کرد: کمیته امداد یک نهاد انقلاب اسلامی است و حضرت امام قصد محرومیت‌زدایی از کل جامعه را داشت.
کد خبر: ۴۷۳۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 06 August 2017
تابناک / محمد احمدی پور در آئین کلنگ زنی ساختمان بخش اداری کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش لشت نشاء با اشاره به اینکه خصوصیات ائمه اطهار دست‌گیری  از مستضعفان و محرومان بوده است اظهار کرد: کمیته امداد یک نهاد انقلاب اسلامی است و حضرت امام قصد محرومیت‌زدایی از کل جامعه را داشت.

 وی افزود: بخشی از جامعه بنا به دلایل و شرایطی سختی‌های بیشتری دارند و نمی‌توانند ضروریات زندگی خود را تأمین کنند و باید رفع محرومیت شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر اینکه محرومیت‌زدایی  به‌عنوان یک وظیفه روی دوش همه ما است گفت: دولت همت بزرگی در این راه برداشته و با توجه به سیاست دکتر روحانی و استفاده از ظرفیت‌های کمیته امداد، در بخش اشتغال و هم در بخش مسکن یک انقلابی صورت گرفته است.

وی افزود: امروز فضا به حدی رسیده که کمیته امداد به‌تنهایی در بخش ساخت ساختمان‌های اداری و برای محرومان و مدد جویان نمی‌تواند کار کند و از نهادهای دیگر ازجمله  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در بخش ساختمانی امکانات زیادی دارند استفاده می‌کند.

احمدی پور گفت: طرحی سال گذشته تصویب شد که هر تعداد از مددجویان از تحت پوشش خارج شدند، اعتبار کمیته کم نشده و این اعتبار به بخش اشتغال اضافه شود که این مهم به مدت دو سال است که در حال اجراست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بیان کرد: ان‌شاءالله یک تشکلاتی راه بیفتد و کمک‌های مردمی جمع شود و در اولین فرصت این فضا آماده خواهد شد و نمایندگان و مسئولین هم ان‌شاءالله کمک می‌کنند.

به گزارش فارس، آئین کلنگ‌زنی ساختمان اداری کمیته امداد امام خمینی (ره) لشت‌نشا روز شنبه برگزار شد.

بخش لشت‌نشا حدود 33 هزار جمیعت دارد که بالغ بر دو هزار و 700 خانواده و پنج هزار و 100 نفر تحت حمایت مستقیم کمیته امداد این هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار