کد خبر: ۴۷۲۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 05 August 2017
تابناک / کنسرت حامد همایون در مجتمع فرهنگی‌هنری ارشاد شهرستان آستارا برگزار شد که خبرنگاران این شهرستان در آستانه روز خبرنگار پشت درهای بسته محل برگزاری کنسرت ماندند تا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به ‌گونه‌ای دیگر از زحمات یک‌ساله آن‌ها تجلیل کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، کنسرت حامد همایون امشب در مجتمع فرهنگی‌هنری ارشاد این شهرستان برگزار شد که خبرنگاران شهرستان آستارا در آستانه روز خبرنگار، پشت درهای بسته محل برگزاری کنسرت ماندند تا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌گونه‌ای دیگر از زحمات یک‌ساله آن‌ها تجلیل کند.

تعدادی از خبرنگاران بنا به دعوت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا جهت پوشش خبری کنسرت حامد همایون در محل برگزاری کنسرت حاضر شده بودند که به دلیل بی‌برنامگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، مجریان برگزاری کنسرت مانع از حضور خبرنگاران در داخل سالن شدند.

تعداد زیادی بلیت مخصوص میهمانان ویژه در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا قرار گرفته بود؛ اما بسیاری از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی شهرستان به دلیل بی‌برنامگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان از پشت درهای بسته محل برگزاری کنسرت دست خالی برگشتند.  

شهروندانی که جهت تماشای کنسرت حامد همایون بلیت‌های 70 تا 90 هزار تومانی تهیه کرده بودند از تجهیزات ناقص مجتمع فرهنگی‌هنری ارشاد شهرستان آستارا، عدم وجود سیستم سرمایشی و نور کافی در محل برگزاری کنسرت و برخورد بد نیروهای حفاظت کنسرت ناراضی بودند.

در ورودی سالن برگزاری کنسرت حامد همایون بنری تحت عنوان «رعایت شئونات اسلامی الزامی است» نصب شده بود؛ اما از سوی مجریان برگزاری کنسرت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا هیچ نظارتی بر رعایت حجاب و شئونات اسلامی در محل برگزاری کنسرت صورت نمی‌گرفت.  

به گزارش فارس، پیش از این کنسرت رضا صادقی توسط بخش خصوصی در یکی از تالارهای شهرستان آستارا برگزار شد که تمام خبرنگاران این شهرستان جهت پوشش خبری این کنسرت دعوت شده بودند و این برای نخستین بار است که خبرنگاران در خانه خود آن ‌هم در آستانه روز خبرنگار با درهای بسته مواجه می‌شوند.

حامد محمودزاده معروف به حامد همایون که مهندسی آبیاری و زهکشی دارد نخستین کنسرت خود را به نفع کودکان سرطانی در مؤسسه محک برگزار کرده است. نخستین آلبوم این خواننده پاپ در 23 دی ماه 95 تحت عنوان «دوباره عشق» منتشر شده که 18 آهنگ دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار