استاندار ایلام بر لزوم انسجام بیشتر تیم رسانه ای دولت به منظور دستیابی به اهداف نظام در خدمت رسانی به مردم در حوزه های مختلف تاکید کرد.
کد خبر: ۴۷۰۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷ 31 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛محمدرضا مروارید در دیدار با معاون خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: فرآیند نقل و انتقال اطلاعات در دنیای امروز با توجه گسترش روزافزون شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی بسیار سریع شده و در کوتاه ترین زمان ممکن انواع اخبار در خروجی رسانه های دیداری و شنیداری قرار می گیرد.

وی افزود: خبرگزاری ایرنا به عنوان رسانه رسمی دولت و نظام در این میان از جایگاه رفیع و والایی برخوردار است و با توجه به اینکه اخبار این رسانه دارای منبع و سندیت هستند، سایر رسانه ها ایرنا را به عنوان منبع اطلاعاتی خود بر می گزینند.

استاندار ایلام یادآور شد: دولت تدبیر و امید نیز به منظور انعکاس فعالیت ها و دستاوردهای خود حساب ویژه ای بر روی خبرگزاری ایرنا باز کرده ولی برای موفقیت در این عرصه باید هماهنگی و انسجام بیشتری میان تیم رسانه ای دولت وجود داشته باشد.

مروارید اضافه کرد: امیدواریم مسئولان این خبرگزاری نیز توجه بیشتری به مراکز استانی خود داشته و با تامین نیازها و امکانات بتوانند در جهت معرفی مشکلات و تنگناهای مردم استان های مختلف و انتقال آنها به مسئولان اجرایی گام های بلندی بردارند.

معاون خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز در این دیدار گفت: ایرنا به عنوان رسانه رسمی نظام همواره مورد رصد رسانه های بیگانه قرار دارد چراکه اخبار این خبرگزاری از اعتبار و وجهه بالایی برخوردار است.

مهری رفعتی افزود: محتوا محوری و پرهیز از انتشار اخبار سطحی یکی دیگر از رویکردهای خبرگزاری ایرنا در عرصه اطلاع رسانی است تا مخاطبان اطلاعات را با محتوای غنی و ذکر منبع موثق به صورت مستند و مستدل دریافت کنند.

گفته وی، ایرنا در کنار بیان مشکلات مردم در حوزه های مختلف، بازوی توانمند مدیران اجرایی برای پیدا کردن راه حل مشکلات است.

رفعتی تاکید کرد: خبرگزاری ایرنا دارای 31 مرکز ، 26 دفتر و 260 رابط خبر در سراسر کشور و 28 مرکز و 160 رابط خبر در نقاط مختلف دنیا است و همواره در دورن و بیرون از مرزهای ایران اسلامی در کنار ، همراه و همیار دولت و نظام بوده و صدای رسای مسئولان و پل ارتباطی بین مردم و دولتمردان است.

در پایان این دیدار با تقدیر از تلاش های مجید سلیمانی نژاد در دوران تصدی مسئولیت ، شهریار حیدری فر به عنوان سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ایلام معرفی شد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار