عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی سمنان:
عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: نظام بانکداری دچار رخوت است و اصلاحات ساختاری باید در بانک‌ها صورت پذیرد.
کد خبر: ۴۵۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳ 05 July 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان، حمید علوی در سی و یکمین نشست هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان اظهار داشت: نظام بانکداری دچار رخوت است و تا زمانی که بانک‌ها نتوانند با استانداردهای موجود به کار ادامه دهند، فرآیند پیش رو با وقفه پیش خواهد رفت.

رئیس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان ادامه داد: تغییرات و اصلاحات ساختاری در بانک‌ها باید هر چه سریع‌تر صورت پذیرد.

این فعال اقتصادی معتقد است: اتاق‌های بازرگانی فراجناحی هستند و مطالبات آن‌ها مبنی بر ساختارهای اقتصادی است.

سهراب حکیم‌زاده، عضو هیأت نمایندگان اتاق سمنان نیز وظایف اتاق‌های بازرگانی را در دو مؤلفه مشاور قوا و نمایندگی بخش خصوصی عنوان و اظهار داشت: اتاق مشاوره‌های تخصصی خود را به سه قوا ارائه می‌دهد؛ ولی باید مطالبات خود را در بخش نمایندگی پررنگ‌تر اعلام کند.

محمدحسین عصارحسینی، فعال اقتصادی دیگری نیز دریافت وام بالای چهار درصد را به ضرر بخش اقتصادی توصیف و بیان کرد: تولیدکننده اگر تمام سعی خود را کند، نمی‌تواند بیشتر از عرف معمول سود کند؛ بدین خاطر دریافت وام با درصد بالا برای سرمایه‌گذار و تولیدکننده پرمخاطره خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار