یک خبر خوش از زبان فرماندار
کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده از سفر احتمالی و قریب الوقوع رحمانی فضلی وزیر کشور به همراه سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور به شهرستان لنده خبر داد .
کد خبر: ۴۵۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 03 July 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندارشهرستان لنده در حاشیه دیدار با اهالی فرهنگ و هنر با اشاره به سفر قریب الوقوع و البته احتمالی وزیر کشور و مسئول بنیادمستضعفان برای بررسی محورهای توسعه ی شهرستان بعنوان شهرستان پایلوت برای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی افزودند از تمامی ظرفیتهای ممکن برای جلب نظر مسئولین و میهمانان بهره خواهیم گرفت .

درادامه نشست فرماندار با اهالی فرهنگ و هنرکه با حضورجمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ به همراه مسئول نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزارشد کریمی نژاد فرماندار لنده در این دیدار زبان هنر را تنها زبان مشترک تمام ملتهای جهان دانست و افزود بزرگترین هنرمند جهان هستی ، خالق آفرینش هست و هنرمند با خلق آثار خود به جهان تحرک ، پویایی و نظم می بخشد . در سایه رشد و اعتلای هنر و فرهنگ است که ملتها می توانند در جهان عرض اندام کنند . هنرمندان چون از جنس لایه های اجتماعی پائین دست جامعه هستند با درک صحیح موقعیت ها می توانند زبان گویای جامعه باشند . ایشان مهمترین رسالت خود را از ابتدای خدمت خود در شهرستان ، اجرای سیاستهای فرهنگی دانست و یاداورشد برای تحقق اهداف فرهنگی و هنری از تمام ظرفیتهای ممکن بهره خواهد گرفت . نشان به آن نشان که با تخصیص اعتباری خوب برای ساخت فرهنگسرا بعنوان مهمترین مطالبه اهالی فرهنگ و هنر در این مسیر گام برداشته ایم .
در پایان زارعی مسئول نمایندگی ارشاد و جمعی از هنرمندان به بیان دیدگاههای خود پرداخته و خواهان بررسی موضوعات و معضلات پیش روی فضای فرهنگی و هنری شهرستان شدند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار