کد خبر: ۴۴۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱ 28 June 2017
تابناک / سپیدرودی ها علاوه بر تحرکات خود در بازار نقل و انتقالات، مشکلات دیگری نیز بر سر راه خود دارند که باید به حل آنها نیز بپردازند، مشکلاتی همانند وضعیت مالکیت باشگاه و محل برگزاری بازی های خانگی، مسائلی که به دلیل سال ها دوری این تیم از سطح اول فوتبال ایران به وجود آمده بود و باید یکی پس از دیگری از سر راه این تیم برداشته شود.  

 

پس از حضور رئیس کمیته برگزاری رقابت های لیگ برتر در شهر رشت و صحبت با مسئولان ورزشی این استان، مقرر شد تا پس از رفع نواقص دو ورزشگاه این شهر در رابطه با برگزاری بازی های خانگی رشتی ها تصمیم گیری کنند. این صحبت ها در حالی مطرح می شود که گیلانی ها مدت هاست به دلیل چمن نامناسب، از ورزشگاه سردار جنگل استفاده نمی کنند و ورزشگاه شهید عضدی نیز به دلیل کمبودهای زیاد مجوز لازم را برای برگزاری رقابت ها به همراه ندارد.

 

در صحبت های فتاحی از ورزشگاه سردار جنگل حرف های بیشتری به میان آمد و مشخص است که این ورزشگاه مهمترین گزینه سپیدرودی ها برای برگزاری لیگ برتر است اما همانطور که عنوان شد مشکل چمن این ورزشگاه اوضاع مساعدی برای برگزاری دیدارها باقی نگذاشته است و در صورتی شمالی ها بخواهند بازی های خود را در خانه برگزار کنند باید در ابتدا به مشکل چمن این ورزشگاه رسیدگی کنند.

 

از رشت خبر می رسد مسئولان ورزشی استان تصمیم گرفته اند تا ورزشگاه سردار جنگل را آماده برگزاری رقابت های لیگ برتر کنند و برای این کار باید به آماده کردن چمن آن بروند. طبق برآورد زمانی انجام شده از تعویض چمن ورزشگاه سردار جنگل، از زمان آغاز بازی های لیگ هفدهم، این ورزشگاه تا حدود سه ماه نمی تواند از بازی های سپیدرود میزبانی کند و به همین دلیل احتمالا رشتی ها بازی های خانگی خود در سه ماه ابتدایی را در ورزشگاه شهید عضدی برگزار کنند و پس از آن و با آماده شدن چمن ورزشگاه سردار جنگل، به سراغ این زمین بروند و ادامه بازی های خود را برگزار کنند.

 

البته مسئولان ورزشی استان گیلان در حال حاضر در حال برآورد تمامی مسائل مربوط به چمن ورزشگاه هستند و هنوز به نتیجه نهایی در رابطه با طبیعی و مصنوعی بودن چمن آن نرسیده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار