تابناک / فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به اینکه مدیران اجرایی شهرستان در تنظیم برنامه و طرح‌نویسی مشکل دارند، گفت: مدیران اجرایی آستارا به وظایف سازمانی خود واقف نیستند.
کد خبر: ۴۴۰۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۷ 14 June 2017
تابناک / فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به اینکه مدیران اجرایی شهرستان در تنظیم برنامه و طرح‌نویسی مشکل دارند، گفت: مدیران اجرایی آستارا به وظایف سازمانی خود واقف نیستند.

یونس رنجکش کیسمی بعد از ظهر دیروز در نشست شورای پدافند غیرعامل این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: در نخستین نشست شورای پدافند غیرعامل این شهرستان قرار شد اعضای عضو شورا اطلاعات خواسته شده را به کارشناسان فرمانداری ارسال کنند.  

وی با انتقاد از عملکرد ضعیف مدیران عضو شورای پدافند غیرعامل این شهرستان در ارسال به‌موقع اطلاعات تصریح کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان، عضو شورای پدافند غیرعامل هستند و تنها 19 دستگاه اجرایی، اطلاعات خواسته شده را ارسال کرده و مابقی مدیران به وظایف سازمانی خود واقف نیستند.

فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به اینکه مدیران اجرایی شهرستان در تنظیم برنامه و طرح‌نویسی مشکل دارند گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی پروپزال‌نویسی و طرح‌نویسی برای مدیران شهرستانی نیاز مبرم است و باید دوره‌های آموزشی مذکور پیگیری شود.

رنجکش کیسمی با بیان اینکه در نخستین نشست شورای پدافند غیرعامل در فروردین‌ماه سال 96 برگزاری همایش ملی پدافند غیرعامل با رویکرد مردم‌محور در شهرستان آستارا پیشنهاد و به تصویب رسید، گفت: تاریخ‌های یک، دو، 29 و 30 آذرماه جاری از جمله تاریخ‌های پیشنهادی برای برگزاری این همایش است که باید مورد تصویب قرار گیرد.
 
وی با اشاره به اینکه همایش ملی پدافند غیرعامل با رویکرد مردم‌محور با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد و دیگر مراکز دانشگاهی از جمله پیام‌نور و علمی‌کاربردی باید اساتید متناسب با محور موضوعات مطرح شده را برای عضویت در کمیته علمی این همایش پیشنهاد دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا با بیان اینکه در همایش مذکور یافته‌های جدید پژوهشگران مطرح شده و مدیران هوشمند از این یافته‌ها برای کاهش آسیب‌ها و تهدیدات پیرامون جامعه و مردم استفاده می‌کنند، گفت: این همایش یک کار علمی و دانشگاهی بوده که در کنار آن برگزاری برنامه‌های جانبی نیز پیش‌بینی ‌شده است.

فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به اینکه از مردم برای رفع و کاهش تهدیدات و آسیب‌های مربوط به پدافند غیرعامل می‌توان استفاده بهینه‌ای کرد، افزود: رکن تهدیدات مردم‌محور در جوامع امروزی رسانه‌ها و فضای مجازی هستند که برای فاصله ایجاد کردن بین مردم و حاکمیت مورد استفاده دشمنان قرار می‌گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار