با حضور هنرمندان کشوری انجام می‌شود
سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان از برگزاری جشنواره بزرگ ماه مهمانی خدا در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۴۳۶۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 06 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، جواد نجاریانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: جشنواره بزرگ ماه مهمانی خدا از چهارشنبه 17 خردادماه ساعت 21:30 در پارک شقایق سمنان آغاز می‌شود و تا شنبه 20 خردادماه ادامه دارد.

وی اضافه کرد: هم‌زمان با جشنواره بزرگ ماه مهمانی خدا، جشن بزرگ آرزوها و بازارچه کمیته امداد امام خمینی (ره) هم برگزار می‌شود.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان ادامه داد: این جشنواره شامل برنامه‌های متنوعی است که ازجمله آن‌ها می‌توان به برنامه‌های فرهنگی و هنری با حضور هنرمندان برجسته کشوری همچون شهرام خطیبی، بهنام علم‌شاهی و حامد عبداللهی و اجرای برنامه گروه کودک عمو سپهر و رنگین‌کمان و همچنین اجرای گروه تواشیح بین‌المللی اسرا و اجرای گروه تواشیح هدی اشاره کرد.

نجاریانی افزود: برگزاری این جشنواره افزایش همدلی و هم‌زبانی بین مردم را به دنبال دارد و موجب فعالیت‌های خیرخواهانه، همبستگی و انسجام اجتماعی در جامعه می‌شود و در این ماه پر خیروبرکت جهت‌بخشی مایحتاج نیازمندان را نیز تأمین خواهد کرد.

وی تصریح کرد: این جشنواره به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان و با مشارکت کمیته امداد این شهرستان در راستای ارتقای فرهنگ کمک به ایتام و نیازمندان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار