شهردار قزوین گفت: اجرای پروژه شبکه فیبرنوری در قزوین در جهت توسعه پایدار شهری امری ضروری بوده که با عملیاتی شدن این طرح تمام زیرساخت‌های شهر قزوین به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود.
کد خبر: ۴۳۴۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ 03 June 2017
مسعود نصرتی پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه شبکه فیبرنوری اظهار داشت: اجرای پروژه شبکه فیبرنوری در قزوین در جهت توسعه پایدار شهری امری ضروری بوده که با عملیاتی شدن این طرح تمام زیرساخت‌های شهر قزوین به شبکه فیبرنوری متصل می‌شود.

وی بیان کرد: این پروژه و اعتبارات موردنیاز آن در واقع سرمایه‌گذاری بوده و به منظور پیشرفت استان قزوین نقش بسزایی ایفا می‌کند.

شهردار قزوین با بیان اینکه شهر قزوین نخستین شهری بوده که به شبکه فیبرنوری مجهز می‌شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 65 دوربین در تقاطع‌های سطح شهر فعال هستند که با اجرای پروژه فیبرنوری به 100 دوربین افزایش می‌یابد.

نصرتی از اتصال دوربین در تمام تقاطع‌های شهر به مرکز کنترل ترافیک خبر داد.

سرعت انتقال داده‌ها از مزایای اجرای پروژه شبکه فیبرنوری است

وهاب میزانی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین در این مراسم اظهار داشت: براساس آمارها در حال حاضر 53 کیلومتر از شهر قزوین به شبکه فیبر نوری متصل هستند که با اجرای این پروژه تمام تقاطع‌ها به این شبکه تجهیز می‌شوند.

وی بیان کرد: این پروژه با همکاری شرکت ایرانسل اجرا خواهد شد و براساس ارزیابی‌ها شهرداری قزوین پس از شرکت مخابرات دومین دستگاه‌ اجرایی مجهز به شبکه فیبرنوری خواهد شد.

میزانی ادامه داد: برطرف شدن مشکلات ترافیکی، سرعت انتقال داده‌ها و توسعه پایدار شهری از مزایای اجرای طرح شبکه فیبرنوری در قزوین به شمار می‌رود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار