معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برپایی نمایشگاه حمایت از مردم یمن و محکومیت جنایات آل سعود در ایام نیمه شعبان خبرداد.
کد خبر: ۴۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷ 04 June 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی مسجد جمکران، حجت الاسلام عباس ابراهیمی با بیان اینکه یکی از برنامه های ویژه فرهنگی مسجد مقدس جمکران در نیمه شعبان بررسی تحولات دنیا و جهان اسلام به ویژه خاورمیانه توسط کارشناسان بین المللی است، اظهار کرد: در همین راستا نمایشگاهی برای آگاهی بیشتر مردم در شبستان کربلاء مسجد مقدس جمکران برپا کرده ایم.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف ارتقاء بینش معرفتی مخاطبان و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران، ویژه تحولات یمن برپا شده است و در آن تابلوهای عکسی از اتفاقاتی که امروز در مقاومت اسلامی مسلمانان یمن رخ می دهد، به نمایش درآمده است.

وی یادآور شد: کمپین حمایت از مردم مظلوم یمن نیز در این نمایشگاه وجود دارد که زائران مسجد مقدس جمکران با امضاء طوماری جنایات آل سعود را محکوم می کنند.

ابراهیمی با بیان اینکه در صحن مسجد مقدس جمکران تابلویی با عنوان «من یمنی هستم» قرار دارد، خاطر نشان کرد: زائران و نمازگزاران می توانند با حضور در این نمایشگاه عکس یادگاری با این تابلو بگیرند و به این طریق به نوعی از مردم مظلوم یمن حمایت کنند.

وی افزود: تمام اقداماتی که در این نمایشگاه انجام می شود نشانگر همراهی و حمایت مشتاقان نمازگزار از مردم یمن است.

وی با بیان اینکه ایستادگی در برابر ظلم و استکبار را از مکتب اهل بیت(ع) آموختیم، گفت: امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی است و رهبر معظم انقلاب که خلف صالح ایشان است، پیام انقلاب اسلامی را به تمام جوامع تشنه رسانده اند و خوشبختانه امروزه شاهد بیداری و مقاومت اسلامی در جهان هستیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار