کد خبر: ۴۳۳۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 31 May 2017
تابناک / رهبری املشی نماینده سابق مردم شهرستان های رودسر و املش با صدور پیامی درگذشت ناگهانی روح الله قهرمانی چابک استاندار اسبق گیلان را تسلیت گفت.

محمد مهدی رهبری املشی نماینده سابق مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت ناگهانی روح الله قهرمانی چابک استاندار اسبق گیلان را تسلیت گفت. این پیام به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَمَا هَٰذِهِ الْحَیَاهُ الدُّنْیَا إِلَّا لَهْوٌ وَلَعِبٌ ۚ وَإِنَّ الدَّارَ الْآخِرَهَ لَهِیَ الْحَیَوَانُ ۚ لَوْ کَانُوا یَعْلَمُونَ (سوره مبارکه عنکبوت-آیه۶۴)

 

درگذشت ناگهانی مهندس روح الله قهرمانی چابک استاندار اسبق گیلان بی اعتباری دنیا را نشان داد، کارهای خیر و شایسته و اعمال صالح و خدمتگزاری صادقانه ایشان به مردم، توشه ارزنده ای شد برای سرای آخرت که زندگانی جاودانه است.

این ضایعه دردناک را به همه خدمتگزاران نظام اسلامی و نیز مردم شریف و قدرشناس گیلان خصوصا منطقه رودسر و چابکسر بویژه بازماندگان و فامیل و خانواده آن عزیز از دست رفته تسلیت می گویم و در این ماه پر برکت رمضان از خداوند رحمن و رحیم برای همه اموات از مؤمنین و مؤمنات خاصه مرحوم قهرمانی عزیز رحمت و مغفرت الهی را مسئلت دارم.

محمدمهدی رهبری املشی
نماینده ادوار مردم شریف شهرستانهای رودسرواملش درمجلس شورای اسلامی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار