رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور در تبریز:
جلسه ستاد سیاست‌گذاری تبریز 2018 با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی کشور پنج‌شنبه 21 اردیبهشت در محل استانداری برگزار شد .
کد خبر: ۴۲۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸ 11 May 2017
احمدی پور رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور با اشاره به اینکه پایتختی گردشگری کشورهای اسلامی درشهر تبریز در سال آینده یک رویداد مهم فرهنگی است ،افزود ، باید این رویداد فرهنگی به فرصت تبدیل شود وبا برنامه ریزی بتوانیم در عملیات و اجرا نتایج مثبتی محقق شود.
 
وی اضافه کرد ، مابین شبکه ها و کار گروه ها باید ارتباط نزدیک برقرار شود.
 
احمدی پور اذعان داشت : باید حجم عظیم مصوبه ها به پروژه ها تبدیل و اجرا شود . وی تاکید کرد ، تبریز  باید در 2018 مثل یک لوکوموتیو کل استان را حرکت دهد و باید سرمایه گذاری زیادی دراین مسیر جذب شود.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری  و صنایع دستی کشور با اشاره به اینکه ایران می تواند ظرفیت های گردشگری خود را فعال کند ،افزود: ماباید با آماده سازی تبریز برای 2018 ، اثبات کنیم که ما می توانیم.

معاون رئیس جمهور به برگزاری رویدادهای ملی درسال 2018 در شهر تبریز اشاره کرد و گفت :باید این رویداد های بین المللی در تقویم مدون دراختیار قرار گیرد.

وی اضافه کرد ، پایان 2018 باید ایران به تبریز افتخار کند که ما توانستیم که فرهنگ وهویت ایرانی را معرصه ظهور گذاشتیم.

احمدی پور ابراز داشت : در 2018 باید از مشارکت عمومی استفاده شود و باید این رویداد مردمی برگزار شود.
وی اضافه کرد ، هر تبریزی یک میزبان رویداد 2018 باید تلقی شود.

وی ابراز کرد ، باید در 2018 به گونه ای عمل شود که بعد از این رویداد گردشگران تبریز را فراموش نکنند وباید تبریز به یک شهر  پایدار در جهت توسعه گردشگری تبدیل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار