مدیر عامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی:
مدیر عامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: هفته گذشته تعداد چهل میلیون و 266 هزار و 18 سهم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در بورس استان معامله گردید.
کد خبر: ۴۱۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹ 30 April 2017
به گزارش تابناک اذربایجان غربی:وحید جوادی عصر امروز در جلسه تبیین عملکرد که در سالن جلسات بورس استان در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: هفته گذشته  تعداد 40 میلیون و 266 هزار و 18 سهم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی به ارزش 89 میلیارد و 710 میلیون و 957 هزار و 849 ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی معامله شد.

وی با بیان اینکه در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی 13 کارگزار از 17 ایستگاه معاملاتی، سهام و حق‌تقدم بیش از 182 شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، عنوان کرد: نمایندگی شرکت کارگزاری بانک کشاورزی بیشترین ارزش ریال معاملات منطقه را با 27 درصد به خود اختصاص داد.

مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه 55 درصد معاملات مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش است، گفت: هم‌چنین در هفته گذشته سهام شرکت پالایش نفت لاوان با 9 درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس آذربایجان‌غربی قرار داشته است.

وی  با بیان این که امروز 17 کد معاملاتی جدید صادر شده است، یادآور شد: در ضمن شاخص کل بازار بورس با 945 واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۷۹ هزار و 596 واحد و هم‌چنین شاخص کل بازار فرابورس با 15 واحد افزایش نسبت به هفته قبل به رقم 907 واحد رسید.

منبع/خبرگزاری فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار