شهردار قزوین خبر داد
شهردار قزوین از برگزاری پنجمین اجلاس بین‌المللی مجمع جهانی شهرهای اسلامی به میزبانی استان قزوین خبر داد.
کد خبر: ۴۰۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 09 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مسعود نصرتی در جلسه هماهنگی مقدمات برگزاری اجلاس بین‌المللی مجمع جهانی شهرهای اسلامی که  در استانداری قزوین برگزار شد، با بیان اینکه دارای ظرفیت‌های بالا در تمام عرصه‌ است، اظهار داشت: قزوین میزبان پنجمین اجلاس بین‌المللی مجمع جهانی شهرهای اسلامی است که امیدواریم میزبان خوبی برای سفرا و شهرداران کشورهای میهمان باشیم.

وی با بیان اینکه مقرر شده بود این اجلاس در دوحه قطر برگزار شود، ادامه داد: با رایزنی‌های مدیران و مسؤولان مقرر شد اجلاس بین‌المللی مجمع جهانی شهرهای اسلامی در قزوین، شهر دارالمؤمنین و پهنه مینودری برگزار شود.

شهردار قزوین ادامه داد: در اجلاس بین‌المللی مجمع جهانی شهرهای اسلامی 10 سفیر و شهردار از کشورهای خارجی حضور پیدا می‌کنند که امید است با تدابیر اتخاذ شده میزبان خوبی برای آنان باشیم.

نصرتی عنوان کرد: پیش‌بینی شده که 40 میهمان و شخصیت‌های برجسته کشوری در این اجلاس حضور پیدا کنند که باید برای معرفی هرچه بهتر شهر قزوین و قابلیت‌های گردشگری و تاریخی این شهر به کمک اساتید دانشگاهی، نمایندگان سازمان ملل و دستگاه‌های اجرایی گام‌های ارزنده‌ای برداشته شود.

این مسؤول یادآور شد: طی سال گذشته هم یازدهمین اجلاس جهانی شهرداران جاده ابریشم به میزبانی استان قزوین برگزار شد تا زمینه هم‌افزایی در حوز‌ه‌های حمل و نقل، اقتصاد، فرهنگ، سرمایه‌گذاری و گردشگری فراهم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار