12 رسانه فقط پوشش خبری سفر رئیس‌جمهوری به استان سمنان را بر عهده دارند
به گزارش تابناک سمنان، در پی عملکرد ضعیف روابط عمومی استانداری تعداد زیادی از اصحاب رسانه استان نارضایتی خود را اعلام نمودند.
کد خبر: ۴۰۲۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶ 05 April 2017

تغییر در نوع دعوت از رسانه ها در سفر رئیس‌جمهوری به استان سمنان

بر اساس اطلاعیه‌هایی که روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سمنان منتشر کرده است،آمده است: به اطلاع خبرنگاران استان سمنان می‌رساند بر اساس اعلام مسؤولان عالی کاروان تدبیر و امید و با عنایت به پروژه‌ای بودن سفر ریاست محترم جمهور و پروتکل موجود در خصوص چگونگی پوشش اخبار سفر، صرفاً تعداد محدودی از خبرنگاران استان شامل تعدادی از نمایندگان رسانه‌های مکتوب محلی و کشوری و همچنین «خبرگزاری‌های منتخب» بر اساس نظر دفتر نهاد ریاست‌جمهور جهت پوشش اخبار سفر حضور خواهند داشت.

تضاد عملکردی روابط عمومی استانداری سمنان با تیم رسانه ای دولت تدبیر و امید

از طرفی در دیگر اطلاعیه روابط عمومی استانداری سمنان آمده است: عطف به اطلاعیه صادرشده از سوی کاروان دولت تدبیر و امید و با عنایت به معذوریت‌های موجود در سفر و نظر به تصمیم مسؤولان عالی تیم رسانه‌ای دولت به اطلاع می‌رساند پس از بحث و تبادل‌نظر در خصوص ترکیب تیم خبرنگاران، مقرر شد تا از تمامی رسانه‌های مکتوب، دیداری، شنیداری و مجازی نمایندگانی به‌منظور پوشش خبر سفر ریاست‌جمهور به استان سمنان حضور داشته باشند.

این در حالی است که برخلاف متن همین اطلاعیه که تصریح دارد: «مقرر شد تا از تمامی رسانه‌های مکتوب، دیداری، شنیداری و مجازی نمایندگانی به‌منظور پوشش خبر سفر ریاست‌جمهور به استان سمنان حضور داشته باشند»، تنها تعداد معدودی از رسانه‌های منتخب همراه روحانی در این سفر خواهند بود و اجازه حضور به شمار زیادی از رسانه‌ها رسانه های حامی دولت نیز داده نشده است.

نارضایتی رسانه های استان از عملکرد روابط عمومی استانداری سمنان

شایان ذکر است است؛ عملکرد مسئولین جدید روابط عمومی استانداردی سمنان بین خبرنگاران رسانه‌های مختلف در سفر مسئولین به استان از جمله رئیس مجلس شورای اسلامی اعمال شده بود، نیز موجبات گلایه رسانه‌ای‌های استان سمنان را فراهم آورده بود.

تعداد زیادی ازسرپرستان روزنامه های سراسری و همچنین رسانه‌های حوزه دیجیتال نارضایتی خود را به تابناک اعلام نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار