طبق گزارشات رسمی سازمان هواپیمایی آمریکا یکی از کاپیتان های خطوط هوایی این کشور در حالی که کمک خلبان این پرواز دقایقی قبل از فرود هواپیما در کنار وی و در کابین خلبان جان باخته بود توانست هواپیمای خود را با موفقیت فرود آورد.
کد خبر: ۴۰۱۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۱ 02 April 2017

 به گزارش رسانه تابش کوثر . به گفته یک سخنگوی اداره هوانوردی فدرال آمریکا در ساعت 3.30 بعد از ظهر به وقت محلی، پرواز 1353 در فاصله دو مایلی از فرودگاه بین المللی آلبوکوئرک قرار داشت که کاپیتان پرواز به دلیل ایجاد یک مشکل پزشکی شرایط اضطراری اعلام کرد.

بر اساس گزارش روزنامه واشنگتن پست  افسر اول این پرواز؛ ویلیام مایک گرابز 58 ساله درست لحظه ای که هواپیما وارد فاز نهایی فرود می شد در بدن خود احساس ناراحتی  و ضعف کرد. 

به گزارش سی ان ان کاپیتان این پرواز موفق شد هواپیما را در امنیت کامل فرود آورد. حتی به این هواپیما اجازه داده شد که  به گیت ورودی فرودگاه جایی که امدادگران و پزشکان در انتظار بودند نزدیک شود.

انجام عملیات احیا و سی پی آر 35 تا 40 دقیقه به طول انجامید اما متاسفانه تیم امداد نتوانست کاری از پیش ببرد و کمک خلبان در گذشت.

گفتنی است که در سال 2015 هم یک خلبان دیگر در خطوط هوایی آمریکا در پروازی که از فونیکس به مقصد بوستون انجام می شد درگذشته بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار