کد خبر: ۳۹۸۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 24 March 2017
تابناک / عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه منابع شهرداری رشت ناعادلانه در سطح شهر توزیع شده است، گفت: موافق شهردار نبودم و شهردار رشت را قانون‌گریز می‌دانم.

 حجت جذب، عضو شورای اسلامی شهر رشت در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، با اشاره به حضور 10 ماهه خود به عنوان عضو اصلی شورای اسلامی شهر رشت، تاکید کرد: در این مدت کوتاه، جلسات مستمری با مسئولان اداره کار درخصوص وضعیت کارکنان حجمی شهرداری رشت تشکیل دادیم.

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری به صورت عادلانه در سطح شهر توزیع نشده است، افزود: بیشتر بودجه در مناطق بالایی شهر مانند گلسار هزینه شده و پارک‌های زیادی در این منطقه احداث شده است.

جذب، تصریح کرد: در برخی مناطق ضعیف رشت متاسفانه حتی یک پارک هم نداریم و این یک معضل برای شهر رشت است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه نبود زیرساخت مناسب، بسیاری از پروژه‌ها را با مشکل مواجه کرده است، خاطرنشان کرد: توسعه نباید منطقه‌ای باشد بلکه باید کلی و سراسری باشد.

وی با اشاره به اینکه شهردار رشت در برخی موارد قانون‌گریز بوده است و این موارد را به مراجع نظارتی گزارش داده‌ایم، تصریح کرد: نمونه این قانون گریزی در نصب کیوسک‌های بانک شهر بوده که مصوبه شورا را نداشته است.

جذب در ادامه به ضرورت انتخاب شورای اسلامی اصلح اشاره و بیان کرد: شورای خوب توسعه رشت را به همراه می‌آورد و توسعه نیز اقتصاد پویا برای شهر ایجاد می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت، اذعان کرد: پنجمین دوره شورای اسلامی شهر باید با برنامه‌های خوب و کاربردی، منافع عمومی را در نظر بگیرد و مردم نیز باید با وسواس بیشتری اعضای شورای آینده را انتخاب کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
دردبرشهردارفهيم وباشعور وباسوادرشت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار