تابناک: رئیس کمیسیون حمایت از سرمایه گذاری اتاق بازرگانی اصفهان گفت: با توجه به افزایش بهره بانکی و عدم توان واحدهای تولیدی ضروری است که تولید کنندگان بورس را جایگزین بانک ها کنند.
کد خبر: ۳۹۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 14 March 2017
به گزارش تابناک اصفهان، قاسم علی جباری با تشویق تولید کنندگان برای جایگزینی بورس به جای بانک  اظهار داشت: واحدهای تولیدی توان پرداخت نرخ بهره بانکی 23 الی 27 درصد را ندارند و این در حالی است که  بورس می تواند تسهیلات ارزان تر از بانک‌ها برای تامین مالی این واحدها تامین کند.
 
 وی از راه اندازی اتاق بورس در اتاق بازرگانی با هدف تشویق واحدهای تولیدی به عضویت در بورس خبر داد و بیان داشت: اتاق بازرگانی اصفهان با راه اندازی  اتاق بورس  خواستار تشویق شرکت های اقتصادی به عضویت در بورس است.
 
وی با اشاره به فعالیت 8  هزار و  500  واحد صنعتی استان اصفهان گفت: از این تعداد 46 شرکت از استان اصفهان در بورس حضور دارند که سهم بسیار اندک شرکت های استان در بازار بورس است.
 
جباری خواستار تسهیل  حضور بنگاههای متوسط و کوچک اقتصادی  استان اصفهان در بازار بورس شد و گفت: بسیاری از شرکت های فعلی استان نیمه خصوصی در بازار بورس حضور  دارند و زمینه برای حضور شرکت های خصوصی در بازار بایستی فراهم شود.
 
وی تاکید کرد: حضور واحدهای تولیدی در بورس می تواند  تامین مالی از طریق این بازار را آسان تر و ارزان تر  از بانک ها  در پی داشته باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار