کد خبر: ۳۹۰۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۵ 07 March 2017
فرماندار شهرستان رشت گفت: ورود برنج هندی به این استان شایسته نیست و بهتر است از تولید بومی استان به بازار عرضه شود.

به گزارش ایسنا، «سیروس شفقی»، فرماندار شهرستان رشت در جلسه ستاد تنظیم بازار، اظهار کرد: جلسات ما باید با ایجاد انگیزه و شور و هیجان باشد و استان ما استانی است که توفیق پذیرایی از گردشگران را در ابعادی گسترده دارد و همین امر سبب می شود تا ملزم شویم، فضاهای گردشگری مناسب تری را برای آنان مهیا کنیم.

وی افزود: اگر حضور گردشگران را به‌صورت مستمر خواهانیم، باید توجه به خدماتی از قبیل بهداشت و نظارت بر قیمت ها را مورد توجه قرار دهیم.

فرماندار شهرستان رشت در رابطه با توزیع مرغ منجمد، گفت: اساساً توزیع مرغ جهت تنظیم  قیمت بازار است و در صورت تورم در توزیع گوشت مرغ گرم، توزیع مرغ منجمد الزامی است.

نماینده عالی دولت در خصوص واردات برنج خارجی، تصریح کرد: ورود برنج هندی به این استان شایسته نیست و بهتر است از تولید بومی استان به بازار عرضه شود.

شفقی به کیفیت نان اشاره کرد و افزود: در تولید و توزیع نان باید امر توزیع جغرافیایی جمعیت را مدنظر قرار داد.

وی در رابطه با استفاده از رنگ شیمیایی و جوش شیرین در نان، تصریح کرد: وجود رنگ های شیمیایی و جوش شیرین در نان ها، شیرینی جات و مواد غذایی  بسیار خطرناک بوده و خوشبختانه نظارت و پیگیری لازم در این زمینه وجود دارد.

شفقی در خصوص افراد متخلف در بازار یاداور شد: با افراد سودجویی که با جان و سلامتی مردم بازی می کنند، برخوردی محکم و قانونی صورت خواهد پذیرفت، با توجه به این‌که امسال انتخابات را در پیش  داریم باید آرامش خاطر را برای مردم عزیزمان فراهم کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار