معاون گردشگری میراث فرهنگی استان فارس گفت: در نمایشگاه تخصصی اکسپو در میلان ایتالیا تمام ظرفیت‌های استان فارس با عنوان «شب‌های فارس» به معرفی داشته‌های استان فارس در ابعاد مختلف می‌پردازد.
کد خبر: ۳۹۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶ 25 May 2015
به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس سیّد مؤید محسن‌نژاد در نشست تخصصی که با هدف توسعه گردشگری با توجه به سیاست‌های کشور در امور بین‌الملل در شیراز برگزار شد اظهار داشت: در کشورهای مختلف جهان نمایشگاه‌های تخصصی و اجرای برنامه‌های فرهنگی باحضور دیگر کشورهای جهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در کشور ایتالیا نیز نمایشگاه اکسپو میلان به مدت 6 ماه در حال برگزاری است افزود: امکان معرفی استان فارس در این نمایشگاه وجود دارد.

معاون گردشگری استان فارس گفت: در چنین نمایشگاهی برنامه‌های فرهنگی و گردشگری متعددی با هدف معرفی تمامی ظرفیت‌های استان تحت عنوان شب‌های فارس برگزار می‌شود.

مؤیدنژاد در مورد نشست تخصصی برگزار شده در شیراز بیان کرد: این نشست با همکاری دفتر خدمات مسافرتی گشت‌تور و با حضور 3 تن از رایزنان بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران در کشورهای روسیه، کنیا و ایتالیا برگزار شد.

وی با بیان اینکه رایزنان سازمان توسعه تجارت ایران در 12 کشور مستقر هستند تصریح کرد: به زودی رایزنان این سازمان در 18 کشور دیگر نیز مستقر می‌شوند که می‌توان از این ظرفیت برای توسعه گردشگری کشور و استان نهایت بهره را برد.

معاون گردشگری استان فارس تأکید کرد: در نشست مذکور پیرامون توسعه و رونق گردشگری در کشورهای هدف بحث و گفت‌وگو شد و مقرر شد به زودی با حضور رایزنان این سازمان در 30 کشور جهان جلسه‌ای در شیراز برگزار شود.

نشست هم اندیشی رایزنان بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران در خارج از کشور با حضور نمایندگانی از این سازمان، نمایندگانی از شهرداری شیراز، جامعه هتل‌داران استان و اداره کل میراث فرهنگی استان فارس و فعالان بخش خصوصی گردشگری این استان برگزار شد.قرار گرفته.از همین رو نمایشگاهی در ایتالیا برپا شده که در آن تمام ظرفیت‌های استان فارس با عنوان «شب‌های فارس» به معرفی داشته‌های استان فارس در ابعاد مختلف می‌پردازد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار