آیت‌الله جنتی در دومین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان:
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: در حال حاضر در مملکت مشکلات عمده‌ای داریم، بحث معیشت و بیکاری دردهایی است که باید برای درمان آن اقدامی کنیم.
کد خبر: ۳۹۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 07 March 2017
 آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در دومین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که صبح امروز آغاز شده، گفت: مجلس خبرگان از بزرگ‌ترین ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران است، زیرا با رهبری و ولایت فقیه سر و کار دارد.

وی افزود: همه باید پا به پای رهبری حرکت کنیم، خداوند کسی را در مسئولیت رهبری قرار داد که لیاقت رهبری را دارد و راه امام را با قوت و استقامت ادامه می‌دهد، باید راهش را ادامه دهیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انقلابی بودن یعنی طرح دوستی با دشمن نریختن؛ راه اسلام، راه مبارزه با دشمن است و باید در این صحنه با قدرت پیش رفت.

آیت‌الله جنتی با اشاره به اینکه فتنه 88 براندازی برای اسلام بود، تاکید کرد:  در حال حاضر در مملکت مشکلات عمده‌ای داریم، بحث معیشت و بیکاری دردهایی است که باید برای درمان آن اقدامی کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنی با آمریکا را نباید ساده گرفت و نباید اجازه دهیم طرح دوستی با آمریکا بریزند، اظهار داشت: کشورمان امکانات زیاد دارد، اگر از اینها استفاده کنیم، می‌توانیم روی پای خود بایستیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: مردم فتنه‌گران را سر جای خود نشاندند، اما فتنه‌گران که در مسئولیت‌های مختلف هستند، چطور با حزب‌اللهی‌ها برخورد می‌کنند.

آیت‌الله جنتی با تاکید بر اینکه باید فتنه‌گران را شناخت و عامل نفوذ تلقی کرد، اما آنها مسئله آشتی ملی را مطرح می‌کنند، گفت: یعنی هر بلایی سر مردم آوردند و الان دنبال کرسی مدیریتی هستند و حالا جایگاه می خواهند.

وی افزود: مردم از دست آنها (فتنه‌گران) ناراضی هستند و فتنه‌ای که آنها ایجاد کردند، فراموش نمی‌شود، لذا وظیفه علما و وظیفه خبرگان سنگین‌تر است.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: متأسفانه نظارت خوبی  بر انتخابات شوراهای شهر نمی‌شود و این مصیبت است و حساب و کتاب ندارد و صلاحیت‌ها به خوبی رسیدگی نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار