فرماندار دهلران؛
فرماندار دهلران به خدمات و اقدام های دولت تدبیر و امید در حوزه های سلامت شهرستان دهلران اشاره کرد و گفت: با عنایت و توجه دولت و پیگیری مدیریت ارشد استان و مسئولان شاهد ارتقای سطح خدمات و بهبود امکانات و تجهیزات و نیروی متخصص در این شهرستان برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر در حوزه بهداشت و سلامت به مردم هستیم.
کد خبر: ۳۸۸۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 04 March 2017
به گزارش تابناک ایلام؛سید حسینعلی موسوی با اشاره به سفر پنجشنبه گذشته وزیر بهداشت به این شهرستان و بهره برداری از سه طرح سلامت اظهار کرد: موضوع ایجاد مجتمع عالی سلامت که از خواسته های مردم و مسئولان بود به اطلاع وزیر رسید و ایشان با ایجاد این مجتمع موافقت کرده و دستور لازم را نیز صادر کردند.
 
وی به نقش این مجتمع در تربیت نیروهای بومی در حوزه بهداشت اشاره کرد و افزود: با موافقت وزیر و ایجاد این مجتمع بحث تربیت نیروهای بومی و متخصص در گروه های پزشکی و سایر بخش ها در بلند مدت بر طرف خواهد شد و این خدمتی بزرگ به مردم این شهرستان مرزی است.
 
موسوی به خدمات و اقدام های دولت تدبیر و امید در حوزه های سلامت شهرستان دهلران اشاره کرد و یادآور شد: با عنایت و توجه دولت و پیگیری مدیریت ارشد استان و مسئولان شاهد ارتقای سطح خدمات و بهبود امکانات و تجهیزات و نیروی متخصص در این شهرستان برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر در حوزه بهداشت و سلامت به مردم هستیم.
 
به گزارش تابناک ایلام، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی عصر پنجشنبه گذشته برای بهره برداری از سه طرح سلامت و انجام 15 عمل جراحی چشم پزشکی رایگان در بنیاد خیریه نورآوران سلامت به شهرستان مرزی دهلران سفر کرد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار