فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) در شاهرود اعلام کرد:
به گزارش تابناک سمنان، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: امروز پدافند هوایی ارتش ۲۴ساعته و همیشه بیدار، آگاه و هوشیار در برابر کوچک‌ترین تحرکاتی علیه مرزوبوم ایران اسلامی ایستادگی می‌کند.
کد خبر: ۳۸۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵ 04 March 2017

به گزارش تابناک سمنان، امیرسرتیپ فرزاد اسماعیلی روز جمعه در یادواره شهدای دهستان قلعه نو خرقان بخش بسطام شاهرود ضمن بیان اینکه امروز پدافند هوایی ارتش ۲۴ساعته و همیشه بیدار، آگاه و هوشیار است افزود: این قرارگاه سه هزار و ۷۰۰ نقطه در سراسر ایران اسلامی برای رصد آسمان دارد.

رصد آسمان ایران در ۳۷۰۰ نقطه

رصد آسمان ایران در ۳۷۰۰ نقطه

فرمانده قرارگاه عملیاتی خاتم‌الانبیاء (ص) بابیان اینکه این قرارگاه سه هزار و ۷۰۰ نقطه در سراسر ایران اسلامی برای رصد آسمان دارد، گفت: قرارگاه پدافند جوان‌ترین کارکنان نیروهای مسلح را در خودشدارد، اما پختگی خاصی در درون خود احساس می‌کند چراکه کارکنانش، شهدا را می‌بینند و ما معتقد هستیم انقلابی گری در لحن نیستبلکه در رفتار است و امروز پدافند هوایی ارتش ۲۴ساعته و همیشه بیدار، آگاه و هوشیار در برابر کوچک‌ترین تحرکاتی علیه مرزوبوم ایران اسلامی ایستادگی می‌کند.

کنترل هواپیمای نظامی دشمن با ۱۰۸نظامی

اسماعیلی بابیان اینکه هواپیمای نظامی دشمن با ۱۰۸نظامی که افتخار می‌کرد با پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی ساخته‌شده، تحت پوشش مسافربری قصد عبور از فضای ایران اسلامی را داشت و وقتی این هواپیما در بندرعباس بر زمین نشست، از ملت خوب ما که وارث شهدا هستند، عذرخواهی کردید چراکه ملت ما وارث خون شهدا هستند و ما شمارا با تجهیزات خودمان بر زمین نشاندیم و اگر رعایت نکنید، ادب خواهید شد ما مماشاتی با دشمنان نداریم.

فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خطاب به جوانان نیزگفت: شما نباید از گزینه‌های روی میز دشمنان بترسید، چراکه پایه‌های این میز، تماماً، موریانه خورده است و من از دشمنان می‌پرسم هواپیمای جاسوسی هرمس کجا نابود و چشم نامحرم شما از ایران اسلامی کجا کور شد؟ باید بترسید، چراکه قرارگاه پدافند هوایی بیدار است.

دشمنان برای القای دشمنی خود به ایران هراسی متوسل شده است

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی ظهر آدینه در خلال سی و پنجمین یادواره شهدای قلعه نو خرقان بخش بسطام ضمن اشاره به راه‌های نفوذ دشمنان در ایران اسلامی، ابراز داشت:

جنگ نرم و عملیات روانی مختص به امروز یا دیروز انقلاب اسلامی نیست، هجمه روانی از ابتدای خلقت بشر بوده و حتی از مادها نمونه‌های آن با پوشیدن صورتک‌هایی برای ایجاد رعب و وحشت روانی در بین جوامع رواج داشته است.

وی بابیان اینکه امروز اما شکل نوینی از جنگ نرم و عملیات روانی را شاهد هستیم، افزود: در برهه کنونی دشمنان برای القای دشمنی خود و حس مقابله دنیا با اسلام، به ابزارهای مختلفی متوسل می‌شوند که نخستین آن‌ها ایران هراسی است.

ایران هراسی با جنگ نرم

فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین گفت: دشمنان با جنگ نرم و تبلیغات سوء به دنبال ایران هراسی در منطقه بوده و در این راه از هیچ تلاشی روی‌گردان نیستند، این دشمنان اما با در دست داشتن سلاح دومیعنی تحریف و سانسور، به دنبال بزرگنمایی برخی نکات و کاستی‌های ما در دنیا هستند.

فرمانده پداجا بیان داشت: سلاح سانسور از سوی دشمن برای بریدن و قطع ساختن مزیت‌های ایران اسلامی و عدم نمایش واقعیت‌ها در دنیا به کار گرفته می‌شود و در این راه هیچ هدفی جز ایستادن در برابر اسلام ناب محمدی(ص) وجود ندارد.

رجزخوانی برای دشمنان اشتباهی بزرگ است

اسماعیلی بابیان اینکه بزرگنمایی و کوچک نمایی دیگر ابزار جنگ نرم دشمنان است، ابراز داشت: رجزخوانی برای دشمناناشتباهی بزرگ و سهل‌انگاری و سهل اندیشی است، رجزخوانی برای دشمنی که چنگ و دندان نشان می‌دهدمعنایی ندارد و باید در میدان پاسخ او را با مشت محکم داد. وی افزود: باید در برابر عملیات جنگ نرم دشمنان ایستادگی کرد و یاوه‌گویی‌هایشان پاسخ محکم داد.

پدافند هوایی ایران، پاسخ رجزخوانی دشمنان را در میدان نبرد می‌دهد

اسماعیلی بابیان اینکه پدافند هوایی پاسخ رجزخوانی دشمنان را در میدان نبرد می‌دهد، ابراز داشت: دشمنان هرچه می‌خواهند مبالغه کنند، ما سراپا ایستادگی خواهیم بود که نمونه‌های آن‌ها به‌کرات مشاهده کردیم، برای مثال هواپیمای آر کیو ۱۷۰ که لبه فنّاوری‌های روز آمریکا بود، چگونه اسیر شد؟ آن‌هم هواپیمایی که با ماهواره هدایت می‌شد و می‌تواند خودش، خودش را منهدم کند این چگونه به دست متخصصان ایران اسلامی بر زمین نشانده شد؟ و این اقتدار ایران اسلامی در بحث دفاع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار