کد خبر: ۳۸۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷ 24 May 2015

نشست سه جانبه اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان ، بانک توسعه تعاون و اتاق تعاون آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگارتابناک تبریز به نقل از  روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، "غفور اصغر رضایی" مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی در این نشست با اشاره به اهداف این بانک گفت: بانک توسعه تعاون افتحار دارد که به عنوان تنها بانک تخصصی خانواده بزرگ بخش تعاون کشور ارایه خدمت می کند و در راستای اعتلای این بخش گام بر می دارد.

وی ادامه داد: مهمترین هدف تاسیس بانک توسعه تعاون رشد و بالندگی بخش تعاون همچنین حفظ و افزایش میزان اشتغال در این بخش از اقتصاد کشور است.

رضایی با تاکید بر نقش برجسته اتاق تعاون به عنوان پارلمان بخش تعاون استان تاکید کرد: با توجه به ظرفیت های فوق العاده بخش تعاون در آذربایجان شرقی، اتاق تعاون نقشی کلیدی و برجسته در ایجاد همگرایی و تعامل بین شرکت های تعاونی و بانک می تواند ایفا کند.

وی اضافه کرد: در فضای رقابتی موجود، بانک توسعه تعاون همواره تلاش کرده است که با شرایطی ویژه و خاص در خدمت تعاونگران استان باشد در این راستا نیز میزان تسهیلات پرداختی در استان بیش از سهمیه بوده است که این امر نشان دهنده توجه ویژه به بخش تعاون در این استان دارد.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون با دعوت از تمام اتحادیه ها و شرکت های تعاونی برای همکاری با بانک توسعه تعاون تصریح کرد: بی تردید اگر توان مالی بانک توسعه تعاون در استان در سایه همکاری شرکت ها و اتحادیه های تعاونی تقویت شود، زمینه های حمایتی از این شرکت ها توسط بانک بیش از پیش فراهم می شود.

وی در ادامه با اشاره به برخی از خدمات ویژه بانک توسعه تعاون به تعاونگران افزود: بر اساس سیاست های اعتباری سال جاری این بانک بیش از پیش می تواند در خدمت خانواده بزرگ بخش تعاون استان باشد.

رضایی اتاق تعاون را نخستین دریچه ورود به بخش تعاون عنوان کرد و گفت: معتقدیم برای ایجاد ارتباط با شرکت های تعاونی توانمند در استان راهی جز تقویت ارتباط با اتاق تعاون استان نداریم.

وی ادامه داد: بر اساس سیاست های بانک توسعه تعاون، این بانک ملزم است 70 درصد خدمات خود را به بخش تعاون ارایه نماید.

 منصور نیکخو معاون امور تعاونی های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی نیز در این نشست با استقبال از برگزاری این نشست سه جانبه گفت: شرکت ها و اتحادیه های تعاونی استان در صورت اطلاع از ظرفیت ها و خدمات بانک توسعه تعاون بی تردید به سمت این بانک می آیند.

وی ادامه داد: بانک توسعه تعاون نیز باید با افزایش میزان اطلاع رسانی خود بیش از این ها با شرکت های تعاونی ارتباط برقرار نماید تا زمینه های تعاملات دو سویه فراهم شود.

نیکخو با بیان اینکه برگزاری مرتب نشست های مشترک زمینه افزایش تعامل بین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، اتاق تعاون و بانک توسعه تعاون را فراهم می آورد.

این گزارش حاکی است، میر حیدر سید یعقوبی دبیر اتاق تعاون آذربایجان شرقی نیز در این نشست با اشاره به فعالیت شرکت های تعاون توانمند در استان گفت: شرایط خاص اقتصادی جامعه موجب شده است نقدینگی در اختیار تعاونی ها به حداقل برسد.

وی همکاری شرکت های تعاونی با بانک توسعه تعاون را یک ضرورت دانست و اذعان داشت: خانواده بخش تعاون کشور در حال حاضر برای خود بانکی تخصصی دارد که این امر نعمت بزرگی است ولی باید با ایجاد فرصت های انگیزشی زمینه افزایش تعامل دو سویه فراهم شود.

گزارش فوق می افزاید، نشست مشترک اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی ، اتاق تعاون استان و بانک توسعه تعاون در راستای افزایش سطح تعامل سه جانبه در محل سالن جلسات اتاق تعاون استان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :