نماینده مردم شهرستان دهلران در مجلس گفت: بانک‌ها موظفند سود و جریمه تسهیلات زلزله سال‌های قبل را بخشیده و اصل تسهیلات را به مدت ۳ سال امهال کنند.
کد خبر: ۳۸۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 01 March 2017

به گزارش تابناک ایلام ؛  شادمهر کاظم‌زاده اظهار داشت: تلاش‌های زیادی در صحن علنی مجلس برای بخشودگی جرایم وام‌های زلزله انجام شد که خوشبختانه نتایج خوبی را به دنبال داشت.

وی گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده در کمیسیون تلفیق و با رای نمایندگان در صحن علنی مجلس مطابق بند "و" تبصره 13 بودجه سال 96 تمام بانک‌ها موظف به انجام مصوباتی برای بخشودگی و امهال شدند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس این مصوبه تمام بانک ها موظفند سود و جریمه تسهیلات زلزله سال های قبل را بخشیده و اصل تسهیلات را به مدت 3 سال امهال کنند.

کاظم‌زاده گفت: مصوبه فوق بدون نیاز به طرح در کارگروه شهرستان بوده و سود آن از محل ماده 12 قانون تشکیلات مدیریت بحران برای مناطق زلزله‌زده پرداخت می شود.

نماینده مردم حوزه جنوبی استان ایلام افزود: این مصوبه کمک خوبی برای مردم این استان است که در سالهای گذشته به علت زلزله خساراتی به منازل و اماکن آنها وارد شده بود و تسهیلات بهسازی و نوسازی دریافت کرده‌اند./م
 
آبدانان خبر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار