سیدمصطفوی:
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: اخلاق مداری و پرهیز از سیاسی کاری همواره جزو برنامه های این نهاد بوده و خواهد بود و باید کارکنان و فرهنگیان به این موضوع توجه داشته باشند.
کد خبر: ۳۸۶۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲ 28 February 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:

 «فریدون سیدمصطفوی» روز سه شنبه در گردهمایی کارشناس مسوولان و کارشناسان ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: هم اکنون انتخابات در پیش روست و باید مسئولان این نهاد و کارکنان از گرایش به جناح های خاص سیاسی بپرهیزند..

وی اظهار کرد: حفظ شان و جایگاه این نهاد و داشتن رفتار مناسب و جامعه پسند لازمه کار فرهنگیان است که نباید فراموش شود.

سید مصطفوی اضافه کرد: از آبروی این نهاد که این همه مظلوم واقع شده است باید دفاع کرد و اگر ما در این نهاد با مشکلاتی مواجهیم باید راهکارهایی برای رفع موضوع با تعامل همدیگر پیدا کرد.

وی اضافه کرد: مدیران مناطق باید خود راسا نسبت به رفع بسیاری از کاستی ها اقدام کنند چرا که وظیفه مدیران برداشتن بار مشکلات از دوش مسئولان استانی است.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی ادامه داد: این نهاد امسال رتبه دوم استان را در کسب شاخصهای مختلف در بین سایر دستگاههای اداری کسب کرد که نشان از تلاش و کوشش همکاران بوده است.

وی اضافه کرد: تمامی کمبودها و مشکلات را باید مدیران مناطق رصد کرده و به مرکز استان اعلام کنند و روشنگری و کمک به این نهاد با یاری و تعامل مدیران و بازرسان حاصل می شود.

سید مصطفوی اضافه کرد: مجموعه ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات جز بهترینهای این نهاد هستند و انتظار می رود توجه خاصی به رفع مشکلات داشته باشند.

این گردهمایی به مدت دو روز در باشگاه فرهنگیان ارومیه با رویکرد دانش افزایی برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار