پرسپولیس که در نیمه نخست یک گل به الوحده میزبان زد و چند فرصت ایده آل را هم خراب کرد، در نیمه دوم با افت زودهنگام دو گل دریافت کرد. گل تساوی میزبان را بازیکن قدیمی و معروف اماراتی ها اسماعیل مطر به ثمر رساند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ اما از دقیقه 80 دوباره موتور گلزنی را روشن کردند و بازی باخته را با دو گل زیبای طارمی برگرداندند تا بهترین هدیه تولد را به سرمربی بااخلاق شان بدهند.
کد خبر: ۳۸۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵ 28 February 2017
شاگردان برانکو ایوانکوویچ که پس از تساوی مقابل الهلال بلافاصله با حضور در امارات اردوی خود در باشگاه ایرانیان را برای آماده سازی مقابل الوحده برگزار کردند، امشب امیدوار به کسب اولین پیروزی در لیگ قهرمانان هستند. 

 به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس به مصاف الوحده امارات به عنوان دومین حریف خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان رفته و در حالی که برانکو ایوانکوویچ روز گذشته رامین رضاییان و علی علیپور را از اردوی تیمش اخراج کرد، ترکیب 11 نفره این تیم برای جدال با شاگردان خاویر آگیره را با نفرات زیر مشخص کرده است.


استادیوم: آل‌نهیان ـ ابوظبی 
تماشاگر: 2500نفر
داور: محمدتقی الجعفری (سنگاپور)
 
 الوحده:راشد علی السویدی، سالم سلطان، محمد عبدالبسیت، سلطان علی الغرفی، حمدان الکمالی، جرج والدیویا، سباستین تالیابو، بالاز ژودزاک، ریم چانگ وو، تارکیو احمد الانتلی و محمد رشید الحمدی
سرمربی: خاویر آگیره
 
پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی(74-)، حسین ماهینی، محمد انصاری، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان(84-نریمان جهان)، سروش رفیعی، مهدی طارمی و وحید امیری
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

شرح گل
گل پرسپولیس/ دقیقه ۴: پاس عالی سیدجلال حسینی در میان سردرگمی مدافعان الوحده درون هجده قدم به مهدی طارمی رسید. این بازیکن هم پاس عرضی تند و خوبی به وحید امیری در دهانه دروازه داد که این مهاجم با این توپ عالی دروازه الوحده را باز کرد.

گل الوحده/دقیقه ۵۸: اسماعیل مطر بازیکن 35 ساله تعویضی تیم الوحده با کنترلی زیبا و ضربه ای دقیق و فنی دروازه تیم پرسپولیس را به آسانی باز کرد.

گل دوم الوحده/دقیقه ۶۵: والدویا مهاجم اروپایی اماراتی ها، با ضربه‌ای دقیق از درون محوطه دروازه‌ تیم پرسپولیس را برای دومین بار باز کرد.

گل دوم پرسپولیس/دقیقه ۸۰: مهدی طارمی بعد از چندین موقعیت گلی که از دست داد بالاخره در دقیقه ۸۰ با ضربه سر گل روی سانتر کوتاه ماهینی گل تساوی تیمش را زد.

گل سوم برای پرسپولیس/الوحده 2 پرسپولیس 3: (دقیقه 89، مهدی طارمی): ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس با ضربه چیپ و فوق العاده از سوی سروش رفیعی به طارمی این بازیکن را در آستانه دروازه خالی قرار داد تا او گل برتری را به ثمر برساند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :